کد خبر: ۹۳۵
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۰۹:۰۰:۰۰

رنگ‌هایی که کیف لوازم آرایش شما برای فصل جدید کم دارد

تا پاییز رنگی، دیگر زمانی نمانده است و همانطور که می‌دانید تغییر فصل علاوه بر تغییر در نوع پوشش افراد، تغییراتی در نوع آرایش هم ایجاد می‌کند. با تغییر فصل، استفاده از رنگ‌های گرم طرفدارهای بیشتری پیدا می‌کند. در نتیجه باید پالت رنگ‌های کیف آرایش را تغییر دهیم و لوازم آرایشی جدید را جایگزین کنیم.

ستی مولایی؛ پالت سایه‌های گرم، خط چشم‌های رنگی، کرم‌های مرطوب کننده، ضد آفتاب، عطرهای با بوی گرم و پودرهای آرایشی، لوازم آرایش مناسب برای فصل پاییز است.

برای پاییز پالت رنگ سایه‌های خود را عوض کنید تا چشم‌هایتان رنگ پاییزی به خود بگیرد. آرایش­های گرم و استفاده از ترکیبات رنگی گرم­تر در این روزها بیشتر از قبل کاربرد دارند. استفاده از رنگ سایه­های تندتر برای پشت پلک­ها و رنگ­های روشن­تر برای زیر ابروها علاوه بر ترکیب رنگی مناسب­ می­تواند باعث جلوه بیشتر به چشمها و پلکها شود.

خط چشم و ریمل های رنگی، هم رنگ چشم‌هایتان

اگر می‌خواهید آرایش پاییزی داشته باشید زیر چشم‌هایتان خط بکشید تا رنگ سایه بیشتر دیده شود. خط چشم به فرم آرایش چشم شما کادر داده و آن را منظم نشان می‌دهد.  رنگ خط چشم معمولا باتوجه به رنگ چشم افراد انتخاب می­شود، اگر چشمانی، آبی یا سبز دارید بهتر است از خط چشمی با توناژ رنگ قهوه­ای یا برنز استفاده کنید. اگر رنگ چشم تان مشکی است خط چشم­های خاکستری و بنفش هم می­تواند برای شما مناسب باشد. اما در صورتی که رنگ چشم شما، قهوه­ای است، هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ خط چشم نخواهید داشت و اکثر رنگ­ها مناسب شما خواهند بود. به طور کلی، رنگ­های ذغالی، مشکی و آبی روشن هم مناسب برای اغلب پلک­ها هستند و می توانند به چشم­ها حالتی متفاوت ببخشند.

کرم‌های مرطوب کننده

 با ورود به فصل پاییز پوست شروع به خشک شدن می کند، پس بهتر از قبل از انجام هر آرایشی پوست خود را چرب کنید تا آرایش بهتر بر روی آن بنشیند. اگر با تغییر فصل دچار خشکی پوست می­شوید بهتر است با استفاده روزانه از صابون­های کرمی با چربی بیشتری از صابون­های معمولی برای شست­وشوی پوست صورت خود اقدام کنید.

ضد آفتاب و کرم پودر

خیال نکنید که با گذر از تابستان دیگر به ضد آفتاب احتیاجی ندارد. سخت در اشتباه هستید، پاییز، زمستان یا تابستان هیچ فرقی ندار،. ضد آفتاب ها بخش جدا نشدنی از پوست ما هستند. خیلی از خانم‌ها از کرم پودرهای حاوی ضد آفتاب استفاده می‌کنند تا با یک تیر دو نشان بزنند. کرم پودر و کرم ضد آفتاب جز جدانشدنی آرایش بانوان هستند، کرم پودرها هم دقیقا جزو مواردی است که باید متناسب با رنگ پوست افراد انتخاب شوند، پوست­های روشن­تر بهتر است از کرم پودرهایی با توناژ رنگ تیره­تر برای پوشاندن عیوب پوست صورت خود استفاده کنند. پوست­های تیره هم بهتر است از رنگی متناسب با رنگ پوست طبیعی خود استفاده کنند. ضد آفتاب و کرم پودر نمی­توانند جایگزین هم شوند، بهتر است که ابتدا برای محافظت از پوست از کرم ضدآفتاب استفاده شود و سپس برای زیر سازی و ترمیم آن از کرم پودر استفاده شود.

عطرهای شیرین با حس گرم

با سردترشدن هوا، استفاده از عطرها و اسانس­های شیرین بیشتر از فصل­های گرم استفاده می­شود. عطرهایی با ماندگاری بالا و اسانس­های تلخ از ویژگی­های عطر خوب برای روزهای پیش رو هستند. عطر گل­هایی مانند ماگنولیا، یاسمن و ... هم می­توانند جایگزین خوبی برای عطرها و خوشبو کننده­ها باشند.

پودرهای آرایشی

در فصل پاییز بیشتر ار پودرهای آرایش (پنکیک‌ها) استفاده کنید. آنها جایگزین خوبی برای کرم پودر ها هستند. پودرهای آرایشی و پنکک­ها گاهی جایگزین مناسبی برای کرم پودرها هستند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی