کد خبر: ۶۸۴
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۰۹:۴۴:۰۳

راهنمای انتخاب مدل مو برای مردان جوان؛ از سلبریتی تا بچه مثبت!

بیشتر اوقات تا اسم مدل مو می‌یاید، ذهن سمت مدل موهای زنانه می‌رود، چون دارای تنوع بسیار زیادی هستند.

ستی مولایی؛ از اندازه و قطر مو گرفته تا تنوع در رنگ و اندازه آن. بله این درست است که تنوع برای خانم ها بیشتر است ولی باید به این نکته توجه کنیم که مدل موهای مردانه هم کم از مدل های زنانه ندارند. 

محبوب‌ترین مدل موها برای آقایان به سن و علایق آنها بستگی دارد. از مدل موهای که سوپر استارها و یا فوتبالیست ها بر سر دارند تا مدل موهایی که به تازگی در ژورنال های مختلف به چشم می‌خورند،  همه و همه آمده‌اند تا دنیای ساکت مد برای آقایان را تغییر دهند.

اما بیشتر اوقات تا اسم مدل مو می‌یاید، ذهن سمت مدل موهای زنانه می‌رود، چون دارای تنوع  بسیار زیادی هستند.

از اندازه و قطر مو گرفته تا تنوع در رنگ و اندازه آن. بله این درست است که تنوع برای خانم ها بیشتر است ولی باید به این نکته توجه کنیم که مدل موهای مردانه هم کم از مدل های زنانه ندارند. 

مدل مو کوتاه و شلوغ با خط ریش های بلند

مدل مو کوتاه و شلوغ با خط ریش های بلند

این مدل موها برای موهای با جنس لطیف و لخت بسیار مناسب است. با کمی رسیدن به آن می‌توانید مدل موی دلخواه خودتان را داشته باشید. حرکات دست برای درست کردن این مدل مو بسیار تاثیر گذار است. می‌توانید از سشوار برای صاف کردن مو نیز استفاده کنید. این کار باعث میشود تا مو لخت تر به نظر آید. چتری ها در این مدل مو می تواند بر روی پیشانی بیایند و مرزهای را بشکند. خط ریش در این مدل مو کمی بلندتر از حد معمول آن است.

مدل مو فشن ( کوتاه و ژل زده)

مدل مو فشن ( کوتاه و ژل زده)

این مدل مو نیازمند این است که قطر موها در کناره های سر بسیار کم و بالای سر موها بلند تر باشند. این نوع کپ سر باعث می شود تا مدل مویی به روز و محبوب داشته باشید. کمی ژل را بر روی کف دست بریزید و سپس از حرکات انگشتان خود برای فرم دادن به آن استفاده کنید.

مدل مویی به سبک فوتبالیست‌ها

مدل فوتبالیست ها

این مدل دل نوجوانان و جوانان را به راحتی می برد. بعضی از اوقات این گونه مدل‌ها بسیار عجیب و غریب می‌شوند. و سبکی خاصی را در مد و فشن به خود اختصاص می‌دهند. اما این مدل موها با سلیقه هر فردی جور در نمی‌آیند. اصولا این مدل مو‌ها را مدل موی با اسم همان فوتبالیست و یا هنرپیشه نام گذاری می کنند.

مدل موی مثبت (مدل موهای مرتب و دارای فرق سر)

مدل موی مثبت (مدل مو های مرتب و دارای فرق سر )

در این مدل موها شما می ‌توانید مرتب بودن را احساس کنید. مدل مویی که همیشه و در هر سنی مناسب هستند. برای پسر بچه های دبستانی گرفته تا جوان های بیست و هفت ساله . بله به راحتی از این مدل مو می‌توانید برای موقعیت های رسمی و یا حتی برای داشتن ملاقات های کاری استفاده کنید. این مدل مو نه بسیار کوتاه و نه بسیار بلند است. به همین منظور شما می‌توانید به راحتی از یک سمت فرق باز کرده و مدل دلخواهتان را درست کنید.

مدل موهای متعادل

مدل موهای متعادل

این مدل موها برای آقایانی در رده سنی 30 تا 40 سال بسیار مناسب است. اندازه مو دارای تعادل خاصی است. نه آنقدر کوتاه که سفیدی کف سر پیدا شود و نه آنقدر بلند که شلوغ و نامرتب باشد. این مدل مو را می‌توانید به راحتی درست کنید و زیاد وقت شما را نمی گیرد.

 

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی