کد خبر: ۳۴۴
۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۰۸:۳۷:۳۳

۷ روش خانگی برای لیفت صورت

از آنجا که افتادگی پوست در سن خاصی برای همه‌ی افراد رخ می‌دهد، بیشتر افراد با لیفت صورت در پی حفظ زیبایی چهره‌ خود هستند. لیفت صورت انواع و روش‌های مختلفی دارد.

 با 7 روش می توان درخانه صورتتان را لیفت کنید؛

۱. لیفت پوست صورت با مواد طبیعی

ماسک‌های طبیعی، از راحت‌ترین روش‌های حفظ زیبایی پوست در خانه هستند. با استفاده‌ی هفتگی از ماسک‌های طبیعی، می‌توانید لیفت پوست صورت در منزل را انجام دهید. در زیر، تعدادی از ماسک‌های موثر خانگی را ذکر کرده‌ایم که می‌توانید از آنها استفاده کنید:

ماسک ماست: مقداری ماست را با چند قطره آبلیمو قاتی کنید. ماسک را برای مدت ۱۰ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید.

ماسک خاک رس: خاک رس را می‌توانید از عطاری‌ها تهیه کنید. برای درست کردن ماسک خاک رس، باید چند قطره گلاب به آن بیافزایید. آن را ۱۰ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید و سپس بشویید.

ماسک سفیده‌ی تخم مرغ: سفیده‌ی تخم مرغ سرشار از پروتئین است، به همین دلیل در ترمیم پوست و حفظ حالت طبیعی آن، کاربرد دارد. برای تهیه‌ی این ماسک، سفیده‌ی تخم مرغ را با مقداری عسل قاتی کرده و به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست قرار دهید.

ماسک خیار و آلوئه‌ورا: این یک ماست آبرسان عالی است که برای رفع خارش و خشکی پوست، بکار می‌رود. برای تهیه‌ی آن، باید خیار رنده شده را با چند قاشق ژل آلوئه‌ورا ترکیب کنید. بهتر است آلوئه‌ورا را به صورت تازه و طبیعی تهیه کنید. این ژل را حدود ۳۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید.

Before-after-8-point-face-lift

۲. دستگاه لیفت صورت خانگی

یکی از روش‌های لیفت پوست صورت بدون جراحی، استفاده از دستگاه لیفت صورت خانگی است. این دستگاه‌ها توسط برندهای خارجی مختلفی تولید می‌شوند که می‌توانید آنها را به راحتی در منزل روی پوست خود استفاده کنید.

دستگاه لیفت صورت خانگی دیجی کالا انواع مختلفی دارد. برخی از آنها با برق مستقیم شهری کار می‌کنند و برخی قابل شارژ هستند. به طور کلی، دستگاه لیفت در رفع آکنه، جوش و ناسلامتی‌های پوستی موثر است و به روشن شدن پوست و کم شدن چین و چروک‌ها کمک می‌کند.

اگر به دنبال لیفت صورت در خانه نی نی سایت هستید، استفاده از دستگاه لیفت صورت خانگی، می‌تواند گزینه‌ی مورد نظر شما باشد.

FACELIFT53

۳. لیفت پوست صورت با یخ

یکی از روش‌های قدیمی لیفت پوست صورت با مواد طبیعی، استفاده از قالب یخ است. یخ در جوان‌سازی پوست، روشن شدن پوست، کاهش لک و تیرگی‌های پوستی، موثر است. می‌توانید با عصاره‌ی خیار و گلاب، قالب‌های یخ درست کنید و آنها را برای ۵ تا ۱۰ دقیقه برای لیفت صورت با یخ روی پوست خود قرار دهید.

اگر می‌خواهید در مورد لیفت خانگی صورت نی نی سایت یا لیفت طبیعی صورت نی نی سایت بیشتر بدانید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

۴. لیفت صورت با ژل

تزریق ژل از روش‌های لیفت صورت بدون جراحی است. اما برای لیفت صورت در خانه نیز می‌توانید از ژل‌های سفت کننده‌ی پوست استفاده کنید. ژل لیفت صورت سودا، ژل لیفت صورت لدورا و ژل صورت درمالیفت، از انتخاب‌های محبوب افراد با پوست‌های سالخورده برای لیفت صورت در خانه است.

۵. صابون لیفت صورت

برای داشتن یک روتین پوستی خانگی، استفاده از صابون‌های تخصصی ضروری است. با صابون لیفت صورت می‌توانید در خانه به استحکام پوست خود و جلوگیری از افتادگی پوست، کمک کنید. صابون‌های لیفت صورت، در  انواع مختلفی وجود دارند که بیشتر آنها چندکاره و دارای خواص مختلفی هستند.

برای پیدا کردن بهترین صابون لیفت صورت نی نی سایت، نوع پوست خود را با کمک دکتر پوست مشخص کنید.

۶. لیفت صورت با کرم

اگر احساس می‌کنید پوست شما دچار سالخوردگی شده است، پس زمان آن رسیده که کرم ضدچروک و لیفتینگ صورت را در برنامه‌ی مراقبتی خود قرار دهید. این یکی از محبوب‌ترین محصولات لیفت صورت خانگی نزد کاربران است.

این کرم‌ها نیز انواع مختلفی را شامل می‌شوند. از جمله‌ی آنها می‌توان به کرم دورچشم، کرم مخصوص پوست چرب و غیره اشاره کرد. از دیگر محصولات پوستی موجود در بازار، سرم گاتیو است که خیلی‌ها از آن استفاده کرده‌اند. می‌توانید با جستجوی سرم لیفت صورت گاتیو دیجی کالا محصول مناسب خود را پیدا کنید.

face-lift-01

۷. لیفت پوست صورت با نخ

از روش‌های مدرن برای لیفت صورت بدون عمل جراحی، لیفت صورت با نخ یا Thread Lift است که می‌تواند برای خیلی از افراد، جایگزین جراحی‌های پوستی باشد. در این روش، از نخ‌های بخیه موقت یا جذبی برای بالا بردن پوست، کشیدن پوست و از بین بردن انحنای صورت، استفاده می‌شود.

لیفت صورت با نخ، انواع مختلفی دارد. برخی از نخ‌ها جذبی و برخی موقت هستند. پس از مشورت با دکتر زیبایی، می‌توانید در مورد انتخاب خود تصمیم بگیرید.

از دیگر تاثیرات شگفت‌انگیز نخ لیفت، تحریک پوست برای تولید میزان بیشتری از کلاژن است. کلاژن یک پروتئین پوستی است که از عوامل اصلی در جوان ماندن پوست ماست. به همین دلیل، نخ لیفت به استحکام پوست شما و جوان ماندن آن کمک می‌کند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی