کد خبر: ۱۴۸۶
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۱۴:۳۱:۱۷

قهوه‌ای؛ که از تبار پاییز است/ کاربرد رنگ قهوه‌ای‌ در آرایش صورت را دست‌کم نگیرید

در آرایش چشم تازه‌ کار هستید؟ نگران نباشید! برای آرایش چشم‌ها نیازی نیست حتما از خط چشم شروع کنید و می‌توانید از انواع مدادها کمک‌ بگیرید. پس اگر در آرایش چشم خیلی مهارت ندارید سراغ طیف رنگی قهوه‌ای و طلایی بروید. کار کردن با این رنگ می‌تواند به آسانی کشیدن نقاشی در دوران خوش‌رنگ کودکی باشد. فقط کافی است چند نکته کوچک را رعایت کنید!

ستی مولایی: آیا می‌دانستید که هر رنگ چشم نیاز به آرایش خاص خودش را دارد؟ یا اینکه، رنگ‌هایی که برای ریمل، خط چشم و سایه استفاده می‌کنیم تأثیر زیادی در معرفی چهره ما می‌گذارند؟ در واقع؛ چشم‌های زیبای دختران ایرانی اکثرا به رنگ قهوه‌ای یا تنالیته رنگ‌های تیره است. در نتیجه آرایشی با رنگ‌های طلایی و قهوه‌ای، هارمونی بیشتری با چشمان ایرانی‌ها دارند.

مژه‌های به رنگ قهوه‌ای

در این روزها که کاشت مژه در بین خانم‌ها باب شده است. بهتر است به جای مژه‌های به رنگ مشکی از مژه‌های قهوه‌ای در لابه‌لای مژه‌های طبیعی خود اکستنشن کنید تا مژه‌های جدیدتان طبیعی به نظر برسند.  

مدادهای قهوه‌ای مخصوص ابروها

شاید تا به‌‌حال به این مسئله توجه نکرده باشید؛ ولی آرایش ابروها می‌تواند تغییر شگفت‌انگیزی در ظاهر شما ایجاد کند. این روزها خانم‌‌ها گمان می‌‌کنند چون آرایش‌شان تیره است باید از مداد ابروی خیلی تیره استفاده کنند. در این نوع آرایش برای این‌که صورت‌تان بیش از حد سیاه نشود باید از مداد ابروی قهوه‌ای استفاده کرد. پس اگر مداد ابرو از ابزار اصلی آرایش شماست در انتخاب رنگ آن حسابی دقت کنید.

سرمه‌‌‌های مادربزرگ!

سرمه‌های مادر بزرگ تنها وسیله آرایشی بود که در آن زمان می‌توانستد با آن خود را آرا ویرا کنند. در واقع؛ قدمت سرمه به سال‌ها پیش برمی‌گردد و چون استفاده از آن بسیار ساده است، هنوز از کیف لوازم آرایش خیلی‌ از خانم‌ها حذف نشده است..

چشمان‌تان را جادویی کنید

اگر به آرایش چشم اهمیت می‌دهید و دوست دارید چشم‌های‌تان در همه حال آرایش داشته و مرتب باشد، همیشه یک خط چشم به رنگ قهوه‌ای همراه خود داشته تا بتوانید با کشیدن یک خط باریک، چشمانی زیبا و صورتی آراسته داشته باشید. حالا چه بهتر که به آرایش‌تان تنوع بدهید و به جای خط چشم مشکی از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

قهوه‌ای‌های دوست داشتنی برای داخل کیف آرایش

شاید مداد قهوه‌ای مثل مداد مشکی کاربرد زیادی در آرایش چشم نداشته باشد؛ اما می‌توانید با کمک یک مداد خوب، تمی از آرایش قهوه‌ای‌رنگ به چشمان‌تان بدهید. تنها ایراد مدادهای چشم این است که باید چند بار در طول روز تمدید شوند. 

سایه؛ مخمل پشت چشم

داشتن نگاهی درخشان و جذاب بستگی به چشمان شما دارد. بدون شک زیباتر کردن چشم‌ها می‌تواند هر صورتی را جذاب جلوه دهد. پس اگر قرار است چشمان‌تان زیباتر شود در تکمیل یک آرایش تیره سایه را هم باید اضافه کنید. فقط یادتان باشد برای داشتن آرایشی زیبا از سایه قهوه‌ای و طلایی با هم استفاده کنید.

مهم‌ترین ابزار آرایش چشم

قطعا تکمیل آرایش چشم‌ها بدون ریمل امکان‌پذیر نیست و برای این‌که به چشمان‌تان انرژی دهید و مژه‌هایی بلند، پرپشت و خوش‌حالت داشته باشید، ریمل‌های قهوه‌ای مناسب­ترین گزینه آرایشی هستند. بسیاری از خانم‌ها معتقدند آرایش صورت بدون ریمل معنایی ندارد و انگار اصلا صورت آرایش نشده است.

منبع:

https://www.maybelline.co.in/makeup-tips/featured/makeup-for-brown-dress

https://makeupandbeauty.com/eye-makeup-brown-eyes/

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی