کد خبر: ۱۵۷
۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۳:۰۳:۱۴

ویدئوی جنجالی که حذف شد | حرکت عجیب یک مرد برای عمل زیبایی!

اقدام یک مرد برزیلی به انجام عمل زیبایی بینی بر روی خود با استفاده از یک ویدئوی آموزشی در یوتیوب، به بستری شدن وی در بیمارستان و حذف ویدئوی مذکور از یوتیوب انجامید.

اقدام یک مرد برزیلی به انجام عمل زیبایی بینی بر روی خود با استفاده از یک ویدئوی آموزشی در یوتیوب، به بستری شدن وی در بیمارستان و حذف ویدئوی مذکور از یوتیوب انجامید. این مرد که نام او اعلام نشده، به دنبال ناکامی در انجام عمل زیبایی بینی بر روی خود، روز ۲۱ ژوئیه به اورژانس بیمارستانی در شهر سائوپائولوی برزیل مراجعه کرد.

این مرد که نام او اعلام نشده، به دنبال ناکامی در انجام عمل زیبایی بینی بر روی خود، روز ۲۱ ژوئیه به اورژانس بیمارستانی در شهر سائوپائولوی برزیل مراجعه کرد.

به گفته رسانه‌های برزیلی، او محل جراحی را با الکل ۷۰ درصد تمیز کرده بود، از دستکش استفاده نکرده بود و حتی بعد از عمل از پاک کردن خون از محل جراحی خودداری کرده بود تا بخیه‌ها باز نشوند.

او ابتدا در اورژانس و سپس توسط تیم سلامت روان بیمارستان مورد معاینه قرار گرفت و پس از آن به متخصصان فک و صورت ارجاع داده شد. این بیمارستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: «متخصصان پس از تمیز کردن و بستن زخم بیمار راهنمایی های لازم در خصوص نحوه ی مراقبت از زخم را به بیمار دادند.»

این مرد برزیلی همان روز از بیمارستان مرخص شد و به متخصصان فک و صورت و همین‌طور یک سرویس ارائه خدمات روان درمانی جهت مراقبت بلند مدت ارجاع داده شد.

به گفته رسانه‌های برزیلی، این مرد در یوتیوب یک ویدئوی آموزش انجام عمل زیبایی بینی در خانه دیده بود و پس از آن اقدام به انجام این عمل جراحی بر روی خود کرده بود، عملی که تنها باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده صورت گیرد.

این اتفاق توجه‌ها را به موضوع ویدئوهای آموزش انجام عمل زیبایی بینی معطوف کرده است، ویدئوهایی که حاوی تصاویری از عمل‌های واقعی بینی هم هستند و اخیرا مخاطبان زیادی پیدا کرده‌اند.

رسانه‌های برزیلی می‌گویند اندکی پس از انتشار خبر بستری شدن این مرد، یوتیوب ویدئوی آموزشی مذکور را از روی این شبکه اجتماعی حذف کرد. به گفته این رسانه‌ها، یوتیوب از آن زمان برای تماشای ویدئوهایی که نحوه انجام عمل‌های کمتر تهاجمی روی بینی را به تصویر می‌کشند، محدودیت سنی اعمال کرده است.

به گفته پزشکان، انجام عمل زیبایی بینی روی خود می‌تواند منجر به عواقب خطرناکی همچون نکروز (بافت مردگی)، عفونت، انسداد بینی و شوک آنافیلاکسی (شوک آلرژیک) شود.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی