کد خبر: ۶۸۱
۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ۰۸:۵۹:۳۸

تصاویر | این شاسی بلند هیبریدی ۱۴۵۰۰ دلاری چینی- آمریکایی به ایران می رسد؟

وولینگ شینگچن هیبریدی به عنوان نخستین محصول هیبریدی جوینت ونچر جنرال موتورز در چین معرفی شد. وولینگ شینگچن هیبریدی به عنوان نخستین محصول هیبریدی جوینت ونچر جنرال موتورز در چین رونمایی شد. برند چینی وولینگ این شاسی بلند هیبریدی را به تازگی به شکل رسمی با قیمت پایه ۱۴ هزار و ۴۵۹ دلار به بازار چین عرضه کرد. قیمتی که با ضوابط واردات به ایران همخوانی دارد اما وجود تحریم های فعلی امکان واردات خودروهای آمریکایی به ایران را تقریبا غیر ممکن می کند. گجت نیوز در گزارشی به معرفی این محصول پرداخته است.

وولینگ چه ویژگی هایی دارد؟

وولینگ شینگچن هیبریدی به یک موتور ۲ لیتری بنزینی ۴ سیلندر و یک واحد برقی مجهز شده که این واحد برقی می‌تواند قدرتی برابر با ۱۳۴ اسب بخار به تولید برساند. در حال حاضر جزئیاتی از قدرت و گشتاور ترکیبی قوای محرکه این شاسی بلند هیبریدی اعلام نشده، اما طبق ادعای وولینگ این خودرو می‌تواند ظرف مدت ۳.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۶۰ کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

این خودرو از لحاظ مصرف سوخت نیز در سطح مناسبی قرار دارد؛ به گونه‌ای که به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۴.۶ لیتر سوخت مصرف می‌کند و میزان مصرف سوخت آن به شکل ترکیبی نیز ۵.۷ لیتر خواهد بود.

5739776

وولینگ شینگچن هیبریدی از لحاظ طراحی نیز خودرویی کاملا جذاب محسوب می‌شود. در نمای جلو این خودرو یک جلوپنجره یکپارچه مشکی به همراه چراغ‌های اصلی چند ضلعی و زاویه‌دار به چشم می‌خورد. از سایر ویژگی‌های نمای جلو می‌توان به مه‌شکن‌های جداگانه، فلاپ نقره‌ای و قسمت سیاه رنگ سپر جلو اشاره کرد. در نمای عقب این خودرو نیز چراغ‌های سه‌گوش دیده می‌شوند که یک تریم مشکی براق آنها را به یکدیگر متصل کرده است.

5739773

طول این شاسی بلند هیبریدی ۴۹۵۴ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۲۰ میلی‌متر، ارتفاع ان ۱۷۵۰ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن نیز ۲۷۵۰ میلی‌متر اعلام شده است. از امکانات کابین این خودرو نیز می‌توان به به‌روزرسانی از راه دور سیستم‌عامل لینگ OS، غربیلک فرمان D کات، نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی و پشت آمپرهای دیجیتالی ۸ اینچی اشاره کرد.

5739774

طراحان پشتی صنلی‌های ردیف را به گونه‌ای طراحی کردند تا ۱۴ درجه به سمت عقب خم شود که چنین ویژگی برای سرنشینان راحتی بیشتری را به همراه خواهد داشت. ضمن اینکه مشتریان با پرداخت مبلغی بیشتر می‌توانند سانروف پانورامیک را نیز به این خودرو اضافه کنند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی