کد خبر: ۳۸۴۳
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۲۱:۳۰:۵۲

رییس پلیس نوشهر: مراسم چهلم حنانه کیا کجوری بدون بازداشت یا مرگ کسی برگزار شد/ عده‌ای سعی داشتند مراسم را به آشوب بکشانند

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر گفت: مراسم چهلم حنانه کیاکجوری بدون این که کسی دستگیر یا زخمی یا کشته شود به نحو احسن برگزار شد.

ایرنا در خبری نوشت: در حالیکه رسانه‌های معاند از درگیری و ناآرامی در نوشهر خبر می‌دهند، مشاهده عینی  حاکی از وجود آرامش در این شهر است و تنش و درگیری صحت ندارد.

در ادامه این گزارش آمده است: مراسم چهلمین روز حنانه کیاکجوری یکی از کشته شدگان اغتشاشات اخیر عصر روز چهارشنبه بدون هیج مورد خاصی در مسجد محل سکونت وی در منطقه کرکرودسر نوشهر برگزار شد.

بر اساس مشاهده این مراسم با حضور شماری از اهالی و اقوام این مرحومه در مسجد کرکرودسر نوشهر برگزار شد، البته عده ای اغتشاشگر سعی داشتند که این مراسم را به آشوب بکشانند که با هوشیاری و دخالت مردم ناکام ماندند.

هم اکنون شهر نوشهر آرام است و تردد خودروها و زندگی عادی مردم در جریان است و موارد خاصی گزارش نشده است.

حضور نیروهای امنیتی و انتظامی برای جلوگیری از هرگونه آشوب توسط اغتشاشگران در سطح خیابان های شهر مشاهده می شود.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر  افزود: مراسم چهلم حنانه کیاکجوری بدون این که کسی دستگیر یا زخمی یا کشته شود به نحو احسن برگزار شد.

وی بیان کرد: البته عده ای اغتشاشگر سعی داشتند این مراسم را به آشوب بکشانند که با دخالت و هدایت نیروهای امنینی و انتظامی به نیاتشان دست نیافتند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی