کد خبر: ۱۰۹۷
۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ۲۰:۲۴:۴۹

دستور رسیدگی به مرگ مشکوک امیرحسین خادمی/ بازداشت ۳ متهم پرونده نوجوان زرین‌دشتی

جسد نوجوانی ۱۶ ساله به نام امیرحسین خادمی در زرین‌دشت که مورد تعرض جنسی قرار گرفته و بابت آن شکایت کرده بو‌د، یکشنبه در بیابان‌های اطراف حاجی‌آباد زرین‌دشت در استان فارس پیدا شده است.

موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: پرونده متهمان حادثه فوت مشکوک جوان زرین دشتی به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

موسوی گفت: اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود. اقدامات قضایی اولیه از جمله شناسایی هر سه متهم، بازداشت و تفهیم اتهام آنان در حوزه قضایی زرین‌ دشت انجام‌ شده است.

او گفت: ادعای مطرح شده توسط خانواده متوفی در خصوص آدم ربایی و قتل نیز با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار رسیدگی مقام قضایی قرار دارد.

 اخبار منتشرشده در فضای مجازی حاکی از این است که امیرحسین خادمی پس از اینکه به خانواده‌اش اعلام می‌کند از سوی چند نفر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است، برای پیگیری قضائی، اقدام به شکایت در مرجع قضائی می‌کند اما چند روز پس از این اقدام، جسد وی در یکی از بیابان‌های حاجی‌آباد کشف می‌شود.

از جمله سینا قلندری خبرنگار در توییتر نوشت جسد نوجوانی ۱۶ ساله به نام امیرحسین خادمی در زرین‌دشت که مورد تعرض جنسی قرار گرفته و بابت آن شکایت کرده بو‌د، یکشنبه در بیابان‌های اطراف حاجی‌آباد زرین‌دشت در استان فارس پیدا شده است.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی