کد خبر: ۶۰۷۹
۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۰۷:۳۰:۳۱

مسی رکورد مارادونا را زد

ستاره آرژانتینی از لحاظ تعداد گل زده ملی در جام جهانی به رکورد مارادونا رسید.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی موفق شد در نیمه دوم بازی با مکزیک قفل بازی را بکشند و روی نبوغ خودش و یک شوت دقیق از راه دور دروازه حریف را باز و برای تیمش گلزنی کند. 

با این گل لیونل مسی به هشتمین گل زده ملی خودش در جام جهانی رسید تا از این نظر با رقیب سنتی خودش کریستیانو رونالدو برابری کند و شاهد یک رقابت شانه به شانه دیگر بین این دو ابر ستاره فوتبال دنیا باشیم. 

تیم ملی فرانسه با برتری دو بر یک مقابل دانمارک اولین تیم شش امتیازی جام جهانی شد و اولین تیم صعود کننده به دور بعدی رقابت‌ها لقب گرفت.

تیم ملی فوتبال لهستان توانست با برتری ۲ بر صفر برابر لهستان به اولین برد در جام جهانی برسد. در این دیدار روبرت لواندوفسکی توانست طلسم گل نزدن در جام جهانی را بشکند و دروازه عربستان را باز کند. 

لواندفسکی که در بازی اول برابر مکزیک یک پنالتی را از دست داده بود، در این دیدار گل دوم تیمش را به ثمر رساند و اشک ریخت شد.

لهستان در سومین بازی خود در جام جهانی باید به دیدار آرژانتین برود. 

تیم‌های ملی فوتبال لهستان و عربستان در دومین بازی خود در گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (شنبه) و در ورزشگاه اِجوکیشن سیتی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان چسلاو میچنویش همراه شد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی