کد خبر: ۶۰۶۳
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۷:۱۵:۳۴

اسکوچیچ در مسیر جانشینی سرمربی قهرمان جهان

برای دراگان اسکوچیچ دردآور بود که در جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران ننشیند.

او روز بازی با انگلیس علیه دو سه بازیکن تیم ملی مصاحبه کرد و پرده از کارشکنی هایی آنها علیه خود برداشت که این مصاحبه با واکنش های منفی در ایران همراه شد. او بعد از حذف تیم ملی از جام جهانی هم مصاحبه کرد و گفت ترکیب تیم ملی در دوحه ترکیب او نبوده است و بازیکنانی در ترکیب تیم ملی به میدان آمدند که در بازی های مقدماتی جام جهانی همراه ایران نبودند.

مربی کروات بعد از اینکه در یک شرایط بحرانی تیم ملی را تحویل گرفت و سریع ترین صعود تیم ملی را به جام جهانی رقم زد، تصور نمی کرد برای جام جهانی صندلی خود را دو دستی تقدیم کارلوس کی روش کند، به خصوص که در قرارداد او آمده بود، در صورت صعود تیم‌ملی او هدایت گر ایران در جام جهانی خواهد بود اما فوتبال ورزش بیرحمی است.

او در ماه های اخیر در انتخاب تیم جدیدخود تعلل به خرج داد. به پیشنهاد باشگاه های ایرانی و تیم امید ایران پاسخ منفی داد و گویی در صدد است هم چنان در تیم ملی به کار خود ادامه دهد. بر اساس خبرهای رسیده او از فدراسیون فوتبال چین پیشنهاد خوبی دریافت کرده است و در حال سبک و سنگین کردن این پیشنهاد برای شروع کار است.

چشم بادامی ها او را برای جام ملت های ۲۰۲۳ می خواهد و باید منتظر ماند و دید مذاکرات او با چینی ها در نهایت منجر به عقد قرارداد می شود یا نه. آنطور که از شواهد امر پیداست دراگان تمایل دارد در ادامه مسیر هم در تیم ملی کار کند و تعلل او در انتخاب تیم جدید به این خاطر است که می خواهد باز هم موفق عمل کند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی