کد خبر: ۲۱۷۳
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۰۶:۴۵:۲۵

راز تناسب اندام کودکان با شیرکاکائو!

کاکائو باعث کاهش فشار خون و تنظیم کلسترول بد در خون می‌شود.به همین علت گزینه مناسبی برای تناسب اندام داشتن کودکتان است!

افراد بسیاری نسبت به شیر حساسیت و آلرژی دارند یا ازمزه و بوی شیربدشان می آید، شیر کاکائو جایگزین مناسبی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کلسیم از جمله املاحی است که بدن به آن نیاز دارد. کلسیم نقش مهمی را در سلامتی بدن ایفا می کند، می توان گفت جهت واکنش های بیوشیمیایی و بیوسنتزیز سلولها کلسیم نقش مهمی دارد. کلسیم در انقباض ماهیچه ها، انتقال پیام های عصبی وعملکرد هورمون ها نقش دارد. همچنین کلسیم در ساختمان استخوان و دندان وجود داشته و به استحکام آنها کمک می کند.

k

بررسی ها نشان می دهند، مصرف شیر کاکائو توسط کودکان موجب حفظ تناسب انام آن ها می شود. دانشمندان با انجام آزمایشات و مطالعاتی روی هزاران کودک در سنین 7 تا 14 سال دریافتند کودکانی که روزانه میزان معینی محصولات لبنی مصرف می کنند از تناسب اندام بیشتری برخوردار هستند.

اغلب کودکان در سنین پایین به شیر واکنش نشان می دهند و آن را با رغبت میل نمی کنند در این گونه موارد با مخلوط کمی قهوه و یا کاکائو می توان مزه شیر را به کلی تغییر داد و به تناسب اندام و جلوگیری از چاقی در کودک کمک کرد.شیر کاکائو می تواند سوخت و ساز بدن کودکان را بالا ببرد و از تجمع چربی در بدن آن ها جلوگیری کند.

7040axg6v

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی