کد خبر: ۷۲۷۷
۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۵:۰۸:۱۸

برای درمان آرتروز چه بخوریم ؟

راه‌هایی جالب و موثر برای تسکین دردهای آرتروز وجود دارد؛ از تغذیه و تناسب اندام گرفته تا راه های طبیعی، درمان های ساده و همچنین توصیه های پیشگیرانه زیادی وجود دارد.

شما می‌توانید درد آرتریت را در مچ دست، زانو و هر جای دیگری به صورت غیر قابل تحمل احساس کنید. از تغذیه و تناسب اندام گرفته تا راه های طبیعی، درمان های ساده و همچنین توصیه های پیشگیرانه زیادی وجود دارد.

برای خنثی کردن درد غذا های قلیایی مصرف کنید

غذاهای اسیدی مانند گوجه فرنگی، مرکبات، آب میوه و گوشت قرمز می‌توانند با تشکیل کریستال های اسید در مفاصل، درد آرتریت را بدتر کنند. در عوض، غذاهایی مانند سبزیجات سبز، تخم مرغ، محصولات لبنی و آب را بخورید که قلیایی یا خنثی هستند.

با مصرف آناناس درد خود را تسکین دهید

 

نشان داده شده است که آناناس التهاب را سرکوب کرده و سلامت استخوان ها را بهبود می‌بخشد، بنابراین درد مفاصل را در آرتریت بهبود می‌بخشد. اعتقاد بر این است که خواص ضد التهابی آن به دلیل محتوای بالای بروملین است.

طعم کاری برای جلوگیری از تورم

 

کاری که حاوی مقادیر بالایی از زردچوبه است، همچنین حاوی سارکومین، یک ضد التهاب طبیعی است که می‌تواند به کاهش درد و تورم کمک کند. اگر چیزهای گرم را دوست ندارید، مکمل ها نیز در دسترس هستند.

حمام صبحگاهی در آب گرم

 

حمام صبحگاهی در آب گرم، یا خیس کردن پاها و دست ها، می‌تواند به تسکین درد ناشی از آرتروز کمک کند. حداقل ده دقیقه پا و دست خود را خیس کنید تا حداکثر فواید را ببرید.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی