کد خبر: ۷۰۶۱
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۱:۵۰:۴۹

رحیم پور ازغدی: 97درصد دستگیرشدگان اعتراضات اخیر گریه می کنند تا آزاد شوند و اکثرشان سواد زیردیپلم دارند/ ساعت سقوط روزانه جمهوری اسلامی!

​ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی دروغ را به جای حقیقت و حقیقت را دروغ، جا می‌زنند، شبکه‌های اجتماعی همه مردم را علیه انقلاب نشان می‌دهد و جمهوری اسلامی هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر در ماهواره و شبکه‌های اجتماعی سقوط می‌کند.

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی دروغ را به جای حقیقت و حقیقت را دروغ، جا می‌زنند و جمهوری اسلامی هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر در ماهواره و شبکه‌های اجتماعی سقوط می‌کند.

 جلسه کرسی آزاد اندیشی به همت حوزه نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و بسیج دانشجویی در سالن همایش‌های صدرای مسجد جامع بقیه ا... (عج) برگزار شد.

در این جلسه حسن رحیم پور ازغدی «عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی»، حسن ابوالقاسمی «رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)» و جمعی از دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه نماینده تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) تحلیل‌های خود را پیرامون اتفاقات اخیر تشریح کردند.

حسن رحیم پور ازغدی، در این کرسی آزاد اندیشی گفت: مشکل اول این است که برخی از نخبگان برخی از مسائل مهم را نمی‌دانند و از اولویت‌ها بی اطلاع هستند، برخی احساس می‌کنند که صداهایشان شنیده نمی‌شود و جامعه نیاز دارد تا شنیده شود.

وی ادامه داد: مفهوم امر و معروف و نهی از منکر و اعتراض آن طور که باید در جامعه تبیین نشده است.

رحیم پور ازغدی در واکنش انتقاد یک دانشجو به برخی تصمیمات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: من معترض اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی هستم و در هر جلسه‌ای که حضور پیدا می‌کنم در مورد برخی تصمیمات آن انتقاد می‌کنم و بر خلاف آنچه گفته شده موضوع گشت ارشاد در مصوبه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح نشده است.

وی با اشاره به اینکه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی تضمین اجرایی ندارد، عنوان کرد: رییس دولت اصلاحات و رییس جمهور پیشین صراحتا با موضوعات مصوب در شورا مخالفت می‌کردند.

رحیم پور ازغدی با اشاره به اخبار دروغی که پیرامون حضور گسترده مردم در اعتراضات اخیر در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود، گفت: می‌گویند ملت به خیابان آمدند، سوال اینجاست که دقیقا کدام ملت به خیابان آمدند؟ اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها با واقعیت ۱۸۰ درجه تفاوت دارد.

وی افزود: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن‌ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی‌شناختند.

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه شعار معترضین شاه، ایمان، جهاد و شهادت بود، بیان کرد: در دوران شاه معترضین خیلی شکنجه شدند، اما حاضر نشدند کوچکترین توهینی به امام انجام دهند تا آزاد شوند، اما ۹۷ درصد بازداشتی‌های اخیر در بازداشتگاه گریه می‌کردند تا آزاد شوند، در زمان ما کسی در زندان گریه نمی‌کرد، مطالعه می‌کردند، روزه مستحبی می‌گرفتند نترس بودند.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتقاد از میزان پایین شعور رسانه‌ای برخی از نخبگان، افزود: افراد زیادی شلاق خوردند و اعدام شدند تا ما به این نقطه برسیم که کرسی آزاد اندیشی برگزار کنیم و موضوعات را تحلیل کنیم.

وی با بیان اینکه نباید تابع فضای مجازی و ماهواره باشیم، بیان کرد: ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی دروغ را به جای حقیقت و حقیقت را دروغ، جا می‌زنند، شبکه‌های اجتماعی همه مردم را علیه انقلاب نشان می‌دهد و جمهوری اسلامی هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر در ماهواره و شبکه‌های اجتماعی سقوط می‌کند.

رحیم پور ازغدی با اشاره به همراهی برخی از سلبریتی‌ها با اغتشاشات اخیر، افزود: افرادی که بیشتر از همه از انقلاب ارتزاق کردند، از همه طلبکارتر و وقیح‌تر در اتفاقات اخیر ظاهر شدند.

وی افزود: براساس گزارش‌ها، اکثریت افرادی که حجاب‌شان کامل نیست با کشف حجاب مخالف هستند.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به اظهارات برخی که می‌پرسند آیا حجاب اولویت جامعه است، عنوان کرد: این موضوعات مطرح شده صحیح نیست، به گونه‌ای می‌گویند حجاب نباید اولویت باشد که گویی تمامی کار‌ها تعطیل شده و تنها موضوع حجاب مورد تاکید قرار گرفته است، در حالیکه اتفاقا همه کار‌ها انجام شده و تنها موضوع حجاب رها شده است، اگر حجاب نباشد خانواده نابود می‌شود، اگر از قضیه عفت کوتاه بیاییم، چندین برابر گندابی که در غرب ایجاد شده در ایران به وجود خواهد آمد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی