کد خبر: ۶۷۲۴
۱۴۰۱/۰۹/۱۸ ۱۲:۵۰:۴۶

بالاخره دربی با تماشاگر یا بی تماشاگر؟

​خبر ورزشی نوشت: از نزدیکان به باشگاه استقلال خبر می رسد این مجموعه همچنان پیگیر موضوع حضور تماشاگران در بازی دربی رفت فصل جاری است.

با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش بدون حضور تماشاگران برگزار شده این پیش بینی از مدتی قبل صورت گرفت که مسابقه حساس و جذاب دربی رفت بدون حضور تماشاگران برگزار میشود.

در هفته های اخیر مسئولان سازمان لیگ در این باره اعلام کردند حضور یا عدم حضور تماشاگران در حاشیه بازی تیم های استقلال و پرسپولیس بستگی به نظر شورای تامین استان تهران دارد و آنها در این باره تصمیم گیرنده نیستند. در همین ارتباط باشگاه استقلال هم اقداماتی را در این زمینه انجام داد تا در صورت امکان شرایط حضور تماشاگران برای بازی دربی فراهم شود.

با وجود انتشار اخباری در ابتدای هفته جاری پیرامون قطعیت بدون تماشاگر بودن دربی رفت اما روز گذشته و برای چندمین بار باز هم مسئولان باشگاه استقلال در این زمینه پیگیر ماجرای حضور تماشاگران در دربی شدند.

از راهروهای باشگاه استقلال خبر می رسد مدیران این باشگاه با توجه به شرایط میزبانی در بازی رفت باز هم در تلاش هستند تا در صورت امکان این مسابقه را با حضور تماشاگران‌شان برگزار کنند. نتیجه دربی برای استقلالی ها از اهمیت بالایی برخوردار است به همین خاطر مدیران باشگاه استقلال در صحبت با اعضای کادر فنی به این نتیجه رسیده اند که از هر تلاشی برای بهره بردن از همه امکانات برای کسب پیروزی در مصاف و پرسپولیس استفاده کنند.

لازم به ذکر است؛ پیش از این هیچ مقام رسمی از سوی شورای تامین استان تهران به طور قطع درباره عدم حضور تماشاگران در دیدار دربی صحبت نکرده بود. به طور معمول این موضوع ظرف ۷۲ ساعت پیش از مسابقات به صورت قطعی اعلام می شود. با این وجود این احتمال می‌رود که تا روز شنبه دو هفته بعد (بیست و ششم آذر ماه) و سه روز مانده به دیدار دربی، تصمیمات جدیدی در این باره اتخاذ شود. مگر اینکه یک مقام رسمی در این حدفاصل رسماً اعلام کند دربی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی