کد خبر: ۴۳۷۷
۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ۱۶:۴۱:۰۷

فرمانده نیروی زمینی ارتش: اگر امروز با افرادی که بازیچه شده اند، برخورد نمی‌شود اراده فرمانده کل قواست؛ روزی که فرمان برخورد صادر کنند، قطعا جایی در این کشور نخواهند داشت

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار دفاعی، امنیتی و سیاسی ایستاده و دشمنان این را بر نمی‌تابند و علیه ما توطئه می‌کنند و افرادی که امروز بازیچه شده اند بدانند ایران عرصه جولان آنها نیست و نخواهیم گذاشت خون شهدای مقدس پایمال شود و در کوچه و خیابان‌هایی که به نام شهدا است دشمن قدم بگذارد. اگر امروز آن‌طور که جامعه انقلابی مطالبه می‌کند با این افراد برخورد نمی‌شود اراده فرمانده کل قواست ولی روزی که فرمان برخورد صادر کنند قطعا جایی در این کشور نخواهند داشت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز و در حاشیه سفر به گناباد اظهار داشت: با هم بودن و اتحاد داشتن جایی برای ماندن دشمن نخواهد گذاشت، دشمنان ما باید واقعیت‌ها را ببینند؛ این مردم ولایتمدار هستند و با تمام توان آماده حضور در صحنه می‌باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: دشمنان انقلاب از روزی که انقلاب ما نهالی نو رس بود حجمه‌ها و دشمنی‌های خود را ساماندهی و اجرا کردند ولی هیچ کاری نتوانستند بکنند. بنا به گفته رهبری زمانی که نهالی نورس بودیم کاری نتوانستید بکند حالا که درختی تنومند شده‌ایم هیچ غلطی دشمن نخواهد توانست بکند.

به گزارش تسنیم؛ حیدری افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار دفاعی، امنیتی و سیاسی ایستاده و دشمنان این را بر نمی‌تابند و علیه ما توطئه می‌کنند و افرادی که امروز بازیچه شده اند بدانند ایران عرصه جولان آنها نیست و نخواهیم گذاشت خون شهدای مقدس پایمال شود و در کوچه و خیابان‌هایی که به نام شهدا است دشمن قدم بگذارد.

وی ادامه داد: اگر امروز آن‌طور که جامعه انقلابی مطالبه می‌کند با این افراد برخورد نمی‌شود اراده فرمانده کل قواست ولی روزی که فرمان برخورد صادر کنند قطعا جایی در این کشور نخواهند داشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: جامعه ما شهید پرور است و انقلابمان با شهدا رشد کرده، عزت و اقتدار ما، بصیرت و معنویت ما امروز رهبری مقام معظم رهبری است و شهدا یاد دادند مبادا رهبری را تنها بگذاریم این اقتدار با خون شهدا ادامه پیدا خواهد کرد و لازمه آن در صحنه بودن و اطاعت از فرامین رهبری است.

حیدری در پایان تاکیدکرد: اگر می‌خواهیم به شهدا اقتدا کنیم راهی جز اطاعت از رهبری وجود ندارد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی