کد خبر: ۳۷۹۹
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۰۹:۲۵:۲۵

سخنان عجیب وزیر ارتباطات درباره کسب و کارهای مجازی/ بانک می‌تواند اکانت وثیقه را نقد کند!/ با روش های فالوربگیری پلتفرم های داخلی آشنا شوید

وزیر ارتباطات گفت: پلتفرم‌های داخلی مکلفند نصف‌ تعداد فالوورها در پلتفرم‌های خارجی را برای کسب‌وکارها فراهم کنند.

 عیسی‌ زارع‌پور وزیر ارتباطات در آیین رونمایی از طرح حمایت از کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال کشور اعلام کرد که پلتفرم‌های ایرانی مکلفند نصف تعداد فالوور در پلتفرم‌های خارجی را برای کسب‌وکارها فراهم کنند. گفتیم برای آنها فالوور بگیرند، با پین کردن و تبلیغ کردن در این روزها هزاران فالوور و خریدار واقعی به کسب و کارها در پلتفرم‌های داخلی سرازیر شده است.

عیسی زارع‌پور در جلسه رونمایی از طرح حمایت از کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال کشور گفت: «با توجه به محدودیت‌های که بخاطر ملاحظات امنیتی برای دو سکوی خارجی [واتس‌اپ و اینستاگرام] به وجود آمده، ما به روند این طرح شتاب دادیم. در این طرح تسهیلات خیلی خوبی پیشنهاد شده که همه پلتفرم های داخلی و کسب و کارهای فعال در این پلتفرم ها را در برمی‌گیرد.»

زارع‌پور در ادامه گفت: «صرف نظر از اینکه برای دو پلتفرم آمریکایی چه اتفاقی بیفتد، ما برای کسب و کارهای داخلی ظرفیت توسعه فراهم می‌کنیم و آنچه که مهم است ۱۴ ماده این آیین نامه که در قالب سی نوع حمایت است و یک عزم ملی برای اجرای آن نیاز است تا همه دستگاه ها پای کار بیایند.»

وزیر ارتباطات ادامه داد: «حمایت تبلیغاتی نیز در این طرح وجود دارد. کسب و کارها صدها هزار دنبال‌کننده در پلتفرم‌ها داشتند و حالا با ورود به پلتفرم داخلی با مشکل مواجه شدند. ما بسته حمایتی تبلیغاتی در نظر گرفتیم تا همه دستگاه‌های دولتی با حداکثر تخفیف، تبلیغات برای کسب و کارها انجام دهند.»

او درباره پرداخت تسهیلات بانکی به کسب‌وکارهایی که از پلتفرم های خارجی به داخلی مهاجرت می‌کنند، گفت: «حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی به عنوان وثیقه از در نظر گرفته شود. اگر کسی اکانت خود را وثیقه گذاشت نیز بانک می‌تواند آن را در صورت نپرداختن اقساط، نقد کند!»

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی