کد خبر: ۳۳۰۶
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۱:۲۴:۱۷

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به اظهارات رسایی: برخی با سخنان‌ خشن، بنزین روی آتش ناآرامی‌ها می‌ریزند، آنها «کنترل» کنید

​جمهوری اسلامی نوشت: افرادی در داخل کشور با حرف زدن‌ها و سخن گفتن‌هایشان و رفتارهای پرایراد و غیرقابل دفاع باعث تشدید ناآرامی‌ها می‌شوند و در حقیقت، نقش بنزین روی آتش را دارند.

روزنامه جمهوری اسلامی موضع‌گیری برخی در برابر معترضان را مانند آب روی آتش ریختن دانسته و تاکید کرده اینگونه اظهارات باعث تشدید ناآرامی‌ها می‌شود: ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف کشور هرچند رو به کاهش است ولی برخی بهانه‌ها و ندانم‌کاری‌ها باعث تداوم آن می‌گردد.

بعضی از این تحریکات هرچند از سوی مراکز و ستادهایی در خارج از کشور هماهنگ و ایجاد می‌شوند ولی افرادی نیز در داخل کشور با حرف زدن‌ها و سخن گفتن‌هایشان و رفتارهای پرایراد و غیرقابل دفاع باعث تشدید ناآرامی‌ها می‌شوند و در حقیقت، نقش بنزین روی آتش را دارند.

مسئولان و مدیران نظام اگر با درایت بتوانند عکس‌العمل‌های خشن، عصبی و فاقد تدبیر را کنترل و مدیریت کرده و به این اعتراضات از زاویه فرصتی برای اصلاح نگاه کنند، خواهند توانست معترضین را به آرامش دعوت کرده و از وارد آمدن شوک‌های بعدی به جامعه جلوگیری کنند

گفتنی است چند روز پیش حمید رسایی در حمله‌ای عجیب به دانشجویان شریف: اراذلی به‌ اسم دانشجو هر روز به بهانه‌ای دانشگاه شریف را متشنّج می‌کنند اخراج و ممنوع الخروجشان کنید تا وحشی‌بازی تمام شود!

توییت حمید رسایی

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی