کد خبر: ۳۰۹۷
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۰۹:۲۳:۵۳

اینفوگرافیک/ چالش تازه مدیریت استقلال؛ طلب ۵۰ میلیاردی استراماچونی!/ استقلال چقدر بدهکار است؟

بدهی‌های استقلال چالش عجیب این روزهای مدیریت آبی‌هاست.

بر اساس حکمی که دادگاه عالی ورزش صادر کرده، باشگاه استقلال باید چیزی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به آندره‌آ استراماچونی بپردازد و مطالبات او را تسویه کند. در غیر این صورت بر اساس حکم دادگاه عالی ورزش ابتدا کسر امتیاز مدنظر قرار خواهد گرفت و پس از آن نیز تنبیهات سخت‌تری همچون سقوط به دسته پایین‌تر در دستور کار قرار می‌گیرد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داد که اگر در پاییز سال ۱۳۹۸ طلب استراماچونی سر وقت پرداخت می‌شد و این مربی بهانه‌ای بابت شکایت به فیفا پیدا نمی‌کرد و مشکلات مالی با مرد ایتالیایی اساساً سر و شکل دیگری به خود می‌گرفت شاید حالا اصلاً قرار نبود استقلال چنین رقمی را بپردازد ولی اشتباه مدیران وقت باشگاه استقلال بدهی ۵۰ میلیارد تومانی را برای این باشگاه به ارث گذاشته و متأسفانه راه دیگری هم برای پرداخت آن وجود ندارد.

بدهی های استقلال - طلب ۵۰ میلیاردی استراماچونی

نکته تأمل برانگیز این است که هیچ یک از متولیان ورزش و حتی نهادهای نظارتی پیرامون اینکه چرا طلب استراماچونی سر وقت پرداخت نشده مدیران سابق را مؤاخذه نمی‌کنند. گفته می‌شود اگر پیش از جدایی مبلغ 50 هزار یورو به استراماچونی پرداخت می‌شد هرگز کار به شکایت 50 میلیاردی نمی‌کشید!/ ایران ورزشی

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی