کد خبر: ۳۰۷۹
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۲۱:۲۵:۰۳

ترامپ منفورترین ثروتمند جهان!/ محبوب‌ترین ثروتمند جهان کیست؟

دست‌کم یک میلیارد نفر از مردم جهان از دونالد ترامپ بدشان می‌آید و از این حیث او منفور‌‌ترین ثروتمند جهان محسوب می‌شود.

بر اساس نتایج نظرسنجی انجام‌گرفته توسط پایگاه اطلاع‌رسانی Businessfinancing، دونالد ترامپ از پایین‌‌ترین محبوبیت در میان ثروتمندان جهان برخوردار است.

در این گزارش تاکید شده با وجود تمامی ابتکارهای ایلان ماسک میلیاردر کانادایی و محبوبیت شبکه اجتماعی فیسبوک که در مالکیت مارک زوکربرگ است و نیز فروش بالایی که جف بزوس از طریق شرکت آمازون دارد، هیچ یک از آنها میلیاردر محبوب در میان بسیاری از مردم جهان محسوب نمی‌شوند.

این پایگاه که در زمینه سرمایه‌گذاری‌های مالی و تامین وام برای تحقیقات و جمع‌آوری داده‌ها فعالیت می‌کند، سنجش محبوبیت میلیاردها را از طریق هشتگ‌‌هایی که در مناطق مختلف جهان به میلیاردها اشاره کرده و پایش آنها بر اساس موقعیت مکانی انجام داده و از این طریق با استفاده از هوش مصنوعی احساسات مردم را نسبت به آنها با توجه به دسته‌بندی‌های مثبت یا منفی این توییت‌ها ارزیابی کرده است.

نتایج این تحقیق نشان داد، میلیاردر و رئیس‌جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ در پایین‌‌ترین مکان در لیست میلیاردهای جهان قرار داشته و تنها در چند نقطه جهان از جمله اسرائیل محبوبیت بالایی دارد.

بیل گیتس نیز با وجود آنکه یکی از مشهورترین میلیاردهای جهان است در کشورهایی همچون، کوبا، لیبی و الجزایر جزو منفورترین‌ها محسوب می‌شود.

در این بین گیتس با محبوبیت در ۳۷ کشور محبوب‌‌ترین میلیاردر و دونالد ترامپ با منفور بودن در ۸۴ کشور جهان در قعر لیست میلیاردرهای جهان قرار گرفته است

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی