کد خبر: ۳۰۷۸
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ ۲۰:۴۵:۰۱

روایت آموزش و پرورش از اتفاقات امروز هنرستان دخترانه صدر: به دلیل داشتن موبایل توسط برخی دانش آموزان، درگیری میان دانش آموزان و والدین با مدیر اتفاق افتاد/ هیچ دانش آموزی در این ماجرا فوت نکرده

علی تیرگیر معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درباره انتقال تعدادی از دانش آموزان به بیمارستان پس از این حادثه مطرح کرد: تعدادی از دانش آموزان دچار افت فشار شدند که با حضور نیرو‌های اورژانس در محل به وضعیت آن‌ها رسیدگی شد.

وزارت آموزش و پرورش، فوت دانش‌آموز دختر در ماجرای امروز هنرستان صدر تهران را تکذیب کرد.

علی تیرگیر معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش  درباره اتفاق امروز هنرستان دخترانه صدر تهران اظهار کرد: امروز به دلیل داشتن موبایل توسط برخی دانش آموزان و تاکید مدیر مدرسه برای بازرسی، درگیری میان تعدادی از دانش آموزان و والدین با مدیر مدرسه اتفاق افتاد.

وی گفت هیچ دانش آموزی در این ماجرا فوت نکرده است، انعکاس خبر فوت دانش آموز در ادامه سناریوی کشته سازی رسانه‌های معاند است‌.

دراین باره بخوانید؛ روایت پلیس از اتفاقات هنرستان دخترانه صدر: اراذل و اوباش در نزدیکی هنرستان دخترانه درگیر شدند

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: طبق قوانین ورود موبایل به مدرسه ممنوع است و دانش آموزان باید دستورالعمل‌های مدرسه را رعایت کنند.

وی درباره انتقال تعدادی از دانش آموزان به بیمارستان پس از این حادثه مطرح کرد: تعدادی از دانش آموزان دچار افت فشار شدند که با حضور نیروهای اورژانس در محل به وضعیت آنها رسیدگی شد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی