کد خبر: ۲۲۷۲
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۲۲:۳۵:۱۸

پیش بینی رسانه انگلیسی درباره سرنوشت طارمی بعد از جام جهانی

رسانه انگلیسی مسابقات جام جهانی را تعیین کننده سرنوشت مهاجم تیم ملی ایران دانست.

نام مهدی طارمی ستاره ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه پورتو این روزها در کنار باشگاه آرسنال صدرنشین لیگ جزیره به گوش می رسد.

طبق گزارش رسانه های انگلیس میکل آرتتا سرمربی توپچی های لندن عزم خود را جزم کرده تا ستاره ایرانی را در زمستان به لندن بیاورد تا بتواند مسیر قهرمانی اش در لیگ جزیره را هموار کند.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «اسپورت مول» نوشت: مهدی طارمی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ شروع پرباری داشته است و تنها در ۱۲ بازی تاکنون ، ۷ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است.

14010719000062_Test_NewPhotoFree

طارمی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در آستانه جدایی از پورتو قرار داشت و تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری در میان مشتریان ستاره ایرانی قرار داشتند. چلسی همچنان به بررسی این بازیکن ملی‌پوش ایرانی ادامه می‌دهد، زیرا این ماه نماینده اش برای تماشای بازی او فرستاده است.

آرسنال به مشتریان طارمی اضافه شده است. پورتو آماده مذاکره برای فروش این مهاجم است که قراردادش با این باشگاه در سال ۲۰۲۴ به پایان می رسد.

پورتو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه تابستان گذشته، لوئیز دیاز را به لیورپول فروخت و ظاهراً می‌تواند در زمستان امسال نیز قراردادی مشابه با آرسنال امضا کند.

توپچی های لندن منتظر عملکرد طارمی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند تا در صورت درخشش در این تورنمنت به صورت رسمی برای جذب این بازیکن وارد عمل شوند.

نمایندگان این بازیکن تمایلی به اصرار برای انتقال در تابستان نداشتند زیرا فکر می کردند که بهتر است این کار را پس از جام جهانی زمستان امسال انجام شود.

گابریل ژسوس، خرید تابستانی آرسنال، به سرعت خود را به عنوان مهاجم اول میکل آرتتا در ورزشگاه امارات تثبیت کرد و به تیم شمال لندن کمک کرد تا فصل را با قدرت شروع کند.

توپچی ها در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و اکنون ۸ پیروزی از ۹ بازی خود در لیگ برتر در این فصل کسب کرده اند. آرسنال هنوز در مورد مصدومیت ژسوس نگرانی دارد و مشتاق است که پشتیبان های بیشتری برای این برزیلی بیاورد.

آرتتا در پنجره‌های نقل و انتقالات اخیر اجازه داده است بازیکنانی مانند الکساندر لاکازت، پیر امریک اوبامیانگ و فولارین بالوگون باشگاه را ترک کنند. به همین خاطر به دنبال طارمی است تا حامی ژسوس باشد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی