کد خبر: ۴۲۸۰
۱۴۰۱/۰۸/۱۷ ۱۲:۰۵:۵۸

مجری مراسم اسکار ۲۰۲۳ کیست؟

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار «جیم کیمل» را به عنوان مجری مراسم اعطای جوایز اسکار ۲۰۲۳ انتخاب کرد.

«جیمی کیمل» که پیش از این دو بار در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مجری این مراسم بوده است، برای سومین بار اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار را بر عهده خواهد داشت.

آکادمی اسکار در ۲۰۲۲، سه مجری زن شامل «امی شومر»، «واندا سایکس» و «رجینا هال» را برای مراسم معرفی کرد، در حالی که برای سه سال قبل از آن یعنی بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، مراسم اسکار بدون هیچ مجری رسمی برگزار می‌شد.

این مجری و کمدین که اجرای برنامه «زنده با جیمی کیمل» در شبکه ABC را بر عهده دارد، در بیانیه‌ای گفت: «دعوت شدن برای سومین بار برای میزبانی اسکار افتخار بزرگی است یا یک دام. در هر صورت، من از آکادمی سپاسگزارم که بعد از اینکه همه جواب منفی دادند، اینقدر سریع از من دعوت کرد».

آکادمی اسکار در تلاش است آمار فاجعه‌بار بازدیدکننده تلویزیونی این رویداد را در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ جبران کند. در سال ۲۰۲۱ مراسم اسکار با ۱۰.۴ میلیون بیننده، بدترین رکورد تاریخ خود را ثبت کرد و در سال ۲۰۲۲ با ۵۸٪ بهبود تنها به ۱۵.۴ میلیون نفر رسید. این در حالی است که در سال ۲۰۱۸ که «جیمی کیمل» هم اجرای مراسم را بر عهده داشت در مجموع ۲۶.۶ میلیون بیننده، جوایز اسکار را تماشا کردند.

مدیران آکادمی همچنان در حال بررسی راهکارهایی برای افزایش مخاطبان پخش زنده تلویزیونی هستند که از آن جمله می‌توان به تصمیم جنجالی برای لغو نمایش تلویزیونی اعطای جوایز اسکار بخش‌های فنی در اسکار ۲۰۲۲ برای کوتاه کردن برنامه اشاره کرد. همچنین به نظر می رسد آکادمی در تلاش برای افزایش بخش فرش قرمز جوایز اسکار است.

نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۱۲ مارس ۲۰۲۳ (۲۱ اسفند) برگزار می‌شود./ گاردین

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی