کد خبر: ۵۳۳۱
۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۰۴:۰۰:۰۰

سرانجام بازی کردن برایم نون و آب شد

از کودکی زمانی که مشغول انجام بازی می شدم با این جمله که "بازی برایت نون و آب نمی شود" مواجه می شدم اما در نهایت علاقه ام به این موضوع باعث شد خودم شروع به تولید انواع بازی فکری کنم و از این مسیر به ثروت برسم، در این مقاله می خواهم بخشی از بازی های فکری جذاب را با شما به اشتراک بگذارم

بازی فکری خارجی

در واقع بازی فکری خارجی باعث تقویت ذهن افراد می شود و آنها را به چالش می کشد و استفاده مداوم از بازیهای فکری باعث نوعی ورزش ذهن می شود و در پیشگیری در بسیاری از بیماریها مانند آلزایمر مفید است تا می توانید بازی های موبایلی فکری انجام دهید و از لحظات خود استفاده های مفیدی داشته باشید.

637190965874375081_lg

برای عملکرد بهتر ذهن و جلوگیری از زوال عقل باید که از آن بیشتر استفاده کنیم و این کار نیازمند به خواندن کتاب حل جدول و بازیهای فکری می باشد که قبل تر با سودوکو شطرنج پازلها بازیهای کاغذی طرح معما و غیره انجام می شد که هر کدام وسایل خاص خود را می طلبید و هنوز هم بسیاری از افراد به این نوع از بازی علاقه دارند و حتی مسابقاتی در بعضی از زمینه های آن صورت می گیرد .لازم به ذکر است که برخی از آنها مانند شطرنج هنوز هم جایگاه خود را حفظ کرده اند و اینکه در هر زمان و مکانی امکان استفاده از آنها وجود نداشت با پیدایش تلفنهای همراه هوشمند و کامپیوترها تحول عظیمی در این زمینه روی داد که در کنار مزیتهایی که این دو دارند افراد می توانند در آن انواع بازیها را نیز انجام دهند.

55-11

بازی فکری خانوادگی

به طور کلی بازی فکری خانوادگی دارای دسته های مختلفی است که هر کدام یک قسمت از توانایی فرد را بالا می برد که به طور عمده بازیهای استراتژیک قدرت محاسبات، حس ششم، فدرت ریسک پذیری در انسان را افزایش می دهد. بازی فکری باعث می شود ذهن در پی استدلال برود، به چالش کشیده شود، به حل مسائل بپردازد کلا بازی فکری باعث تقویت حافظه می شود و تمرکزمان را بالا برده و در بسیاری از کارها سرعت عمل را باید می برد.

بازی فکری باعث می شود استرس و اضطراب از افراد دور شده و نشاط و شادی جایگزین آن شود  و سرگرمی بسیار عالی در دورهمیها است بازیهای فکری دارای گوناگونی هستند که در ادامه محتوا به آنها می پردازیم.

بازی فکری

بازی فکری هم می تواند لحظات شادی را برای شما به وجود آورد و هم آنکه می تواند برای ذهن و مغز شما مفید باشد و قیمت بازی فکری معمولا به نوع آن بازی بستگی دارد که البته در حالت کلی بسیار مناسب و خوب می باشند و این بازیها تا مدتها برای شما خواهند ماند. بازی فکری می تواند مهارتهای اجتماعی و ذهنی شما را تقویت کند و برای ذهن و روح بسیار مفید و عالی می باشد. این نوع بازیها کمک می کنند که در ذهن خود برنامه ریزی کنید، فکر کنید، تلاش کنید، به خاطر بسپارید و برخی از آنها نیز به مهارتهای گروهی و تیم ورک شما کمک خواهند کرد.

16666955561558

زمانی که شما مغزتان را به کار بیندازید و از آن کار بکشید باعث می شود که از آلزایمر و پیری مغز و اختلالات آن پیشگیری شود و این گونه بازیها برای بهبود حافظه، قدرت تفکر، تقویت مهارتهای شناختی و غیره مفید می باشد. این گونه بازیها مهارتهای شناختی شما را تقویت می کنند منظور همان مهارتهایی می باشد که برای پردازش افکار می توانید داشته باشید

 

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی