کد خبر: ۶۳۵
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۱۱:۱۷:۱۷

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، دنا، شاهین و انواع پژو | این خودرو پرطرفدار ۲ میلیون تومان گران شد

قیمت خودرو این روزها پرنوسان است و ثباتی در بازار مشاهده نمی‌شود. قیمت‌ها در این روزها به هر اخباری که منتشر می‌شود، واکنش نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد بازار خودرو در روزهای آینده نیز به همین روند نوسانی خود ادامه دهد.

 قیمت خودرو صفر داخلی روز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژو ۲۰۷ اتومات هم با سه میلیون کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، اکنون در قیمت ۵۸۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ در قیمت ۲۹۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۵ میلیون تومان پیش رفت. تارا اتوماتیک هم امروز با ۲ میلیون تومان افزایش نسبت به دیروز، در قیمت ۵۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت خودرو در روزهای گذشته در حال نوسان بود و همچنان نیز ثباتی در بازار مشاهده نمی‌شود. قیمت‌ها در این روزها به هر اخباری که منتشر می‌شود، واکنش نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد بازار خودرو در روزهای آینده نیز به همین روند نوسانی خود ادامه دهد.

چندی پیش نیز، مرتضی شجاعی، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با تاثیر کاهش تولید خودروسازان بر قیمت خودرو در بازار گفت: به واسطه شیوه‌های فروشی که وجود دارد، اصلی‌ترین مولفه‌ای که بازار را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، نرخ ارز است و سایر عوامل تاثیر کمتری در افزایش یا کاهش قیمت‌ها دارد.

او افزود: به دلیل بلاتکلیفی در مذاکرات وین، بازار در وضعیت انتظاری و رکود قرار دارد و هنگامی که نتیجه نهایی مذاکرات مشخص شود، بازار تغییر وضعیت می‌دهد

4727406

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی