کد خبر: ۶۹۰۰
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۱:۰۰:۰۰

سوپ قارچ با پنیر پارمزان و نان سیباتا/ سوپی برای روزهای آلوده

سوپ‌ها بهترین پیش غذا برای فصل سرما به شمار می‌آیند و طرف دارهای خاص خودشان را دارند. اما سوپ قارچی که با پنیر و نان سیباتا درست شود طعم و مزه ویژه ای را دارد.

ستی مولایی؛ سیباتا یکی از معروف‌ترین نان‌های ایتالیاست. این نان خوشمزه کمی سفت‌تر از نان‌های معمولی است و بیشتر اوقات در کنار سوپ سرو می‌شود. سوپ قارچ با پنیر پامزان و نان خوشمزه سیباتا می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای پیش غذای شما باشد.

مواد لازم برای سوپ قارچ:

پیاز: 2 عدد

روغن زیتون: به میزان لازم

عصاره مرغ یا سبزیجات: یک عدد

آویشن تازه: نصف دسته

سیر: 2 حبه

قارچ بزرگ: 4 عدد

برنج باسماتی: 100 گرم

خامه: یک قاشق غذاخوری

مواد لازم برای روی نان:

قارچ بزرگ: 8 عدد

نان سیباتا: یک عدد

سیر: یک حبه

سیب: یک عدد

جعفری تازه: نصف دسته

لیمو: یک عدد

پنیر پارمزان: 50 گرم

مغز گردو: به میزان لازم (خردشده)

مرحل اول

ابتدا پیازها را پوست کنده و خرد کنید و درون قابلمه بریزید. 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را داخل قابلمه ریخته و با یک قاشق چوبی هم بزنید. عصاره مرغ یا سبزیجات را داخل قابلمه خرد کرده و کمی نمک و فلفل به آن اضافه کنید.

مرحله دوم

برگ‌های آویشن تازه را درون ظرفی خرد کرده و به مواد درون قابلمه بیفزایید. با یک هاون سیرها را له کرده و بعد از آن استفاده کنید.

مرحله سوم

در این مرحله قارچ‌ها را به شکل نگینی برش بزنید و با بقیه مواد مخلوط کنید. یک لیتر آب را درون قابلمه بریزید و بعد برنج باسماتی را اضافه کنید تا همه مواد با هم پخته شوند. در قابلمه حتما باید باز باشد.

نان سیباتا

مرحله اول

نان سیباتا را به 4 قسمت تقسیم کنید. برش‌های نان باید به صورت زاویه‌دار باشد. بعد از برش نان آن را داخل تابه گریل گذاشته تا خط‌دار شود.

مرحله دوم

 هنگامی که از دو طرف خط‌دار شد سیر را همراه یک عدد سیب رنده کنید و روی نان بمالید. سپس مقداری جعفری رون نان‌ها ریخته و بعد قارچ‌ها را از پایه جدا کنید و فقط گردی آن بماند، سپس آنها را روی نان قرار دهید و آبلیمو را روی آن بچکانید.

مرحله دوم

 در همین حال پنیر پارمزان را روی کل مواد رنده کرده و گردوها را با دست کمی خرد کنید. نصف سیب باقیمانده را خلال کنید و روی نان‌ها برای تزیین بریزید. نان‌ها را به مدت یک دقیقه داخل مایکروفر قرار دهید تا پنیرها روی آن آب شوند.

برای سرو

خامه را کمی رقیق کرده و به هر شکلی که می‌خواهید روی سوپ بریزید. مزه کنید تا نمک و فلفل آن به اندازه کافی باشد. سوپ را همراه کروتی سیب سرو کنید. قطعا مهمان‌هایتان از آن لذت می‌برند.

منبع:

https://www.taste.com.au/recipes/mushroom-onion-soup-garlic-ciabatta-croutons-recipe/gdnpxp55

 

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی