کد خبر: ۶۳۷۷
۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ۰۹:۳۹:۰۶

دسر پای کرم موز/ یک دسر خوشمزه و مقوی برای کودکان

اگر به دنبال یک دسر خوشمزه و مقوی می‌گردید این پای کرم موز یکی از آنها است. پس با خیال راحت این دسر خوشمزه را درست کنید و از آن لذت ببرید.

ستی مولایی؛ این دسر خوشمزه با پوسته شیرین شکری با یک لایه خامه وانیلی، موز برش خورده، پودینگ و رویه هم زده شده پوشانده می‌شود؛ تا طعمی غیر قابل وصف داشته باشد. این دسر برای کودکان بسیار مقوی و خوشمزه است.

مواد لازم:

شیر:  نصف فنجان

پنیر ماسکارپونه: 2 فنجان

خامه : 1 فنجان

بیسکوییت خرد شده به مقدار لازم

کره : 3/1 فنجان ذوب شده

شکر: دو قاشق غذاخوری

خامه شیرین فرم گرفته: 2 لیوان (200 گرم)

موز : 3 عدد پوره شده و اسلایس شده

وانیل: 1/2 قاشق چای‌خوری

پودر قند: 1 فنجان

مرحله اول

فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید. شیر، خامه وپنیرماسکار پونه و یک قاشق شکر را درون مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید تا حالت نرم و کرمی پیدا کنند.

مرحله دوم

بیسکویت خرد شده، شکر، وانیل و کره ذوب شده را با هم مخلوط کرده تا به طور کامل ترکیب شوند. در ظرف پخت شیشه ای 13×9 اینچی (3 لیتری) بدون روغن، مخلوط خرده کوکی را محکم در کف فشار دهید. کنار بگذارید.

مرحله سوم

در یک کاسه بزرگ، پنیر خامه‌ای، پودر قند و 1 قاشق چای‌خوری وانیل باقیمانده را با همزن برقی با دور متوسط بزنید تا صاف شود. 2 فنجان از رویه زده شده را بزنید. روی پوسته کوکی پهن کنید. 1/2 فنجان برش های موز را به صورت تک لایه روی مخلوط پنیر خامه‌ای قرار دهید.

مرحله چهارم

در یک کاسه متوسط دیگر، مخلوط پودینگ خشک و شیر را با همزن حدود 2 دقیقه یا تا زمانی که غلیظ شود، بزنید. یک قاشق روی لایه موز بریزید. به طور مساوی روی آن پخش کنید. باقیمانده رویه زده شده را با قاشق روی لایه پودینگ بریزید. به طور یکنواخت پخش کنید. روی آن را بپوشانید و 4 ساعت در یخچال قرار دهید.

مرحله پنجم

وقتی آماده سرو شد، 4 کوکی باقی مانده را خرد کنید. پای را با کوکی‌های خرد شده بپاشید و برش‌های موز را روی آن قرار دهید.

برای سرو

برای تزئین می‌توانید از حلقه‌های موز و سس کارامل استفاده کنید.

منبع:

https://www.bettycrocker.com/recipes/banana-cream-pie-lush/14411a1f-05c6-437e-8d0c-8f034cee16dd

 

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی