کد خبر: ۹۳۸
۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۲۳:۰۰:۰۰

پژو ۲۰۷ اتومات ۵۹۰ میلیون تومان شد/ جدیدترین قیمت خودروهای داخلی

مدتی است که بازار در وضعیت رکودی قرار دارد. چون عده‌ای منتظر نتیجه مذاکرات وین بودند. عده‌ای هم منتظر ورود خودروهای وارداتی به کشور. اگر مذاکرات به نتیجه مثبت برسد، به نظر نمی‌رسد که تاثیر چندانی بر بازار خودرو داشته باشد. اگر زودتر توافق حاصل می‌شد، این تاثیر بیشتر بود.

 قیمت خودرو صفر داخلی روز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پژو ۲۰۷ اتومات ۳ میلیون تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت داشت و اکنون در قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ در قیمت ۲۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۵ میلیون تومان پیش رفت.تارا اتوماتیک هم امروز در قیمت ۵۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با مذاکرات گفت: مدتی است که بازار در وضعیت رکودی قرار دارد. چون عده‌ای منتظر نتیجه مذاکرات وین بودند. عده‌ای هم منتظر ورود خودروهای وارداتی به کشور.  اگر مذاکرات به نتیجه مثبت برسد، به نظر نمی‌رسد که تاثیر چندانی بر بازار خودرو داشته باشد. اگر زودتر توافق حاصل می‌شد، این تاثیر بیشتر بود.

این کارشناس صنعت خودرو افزود: با اینکه هنوز خبری از نتیجه قطعی مذاکرات برجام منتشر نشده است، بازار خودروهای خارجی نیز در رکود به سر می‌برد. البته اخبار مبنی بر واردات بر بازارخودروهای حارجی تاثیر گذاشته و این خودروها کمی با کاهش قیمت همراه شدند.

او اضافه کرد: اگر واردات آزاد شود، خودروهای داخلی نیز با کاهش قیمت همراه می‌شوند. اما بعید است که خودروهای خارجی امسال وارد کشور شوند./ تجارت نیوز

4730983 (1)

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی