کد خبر: ۷۲۷۴
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۱:۲۲:۳۶

زمان پرداخت معوقات حقوق معلمان مشخص شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش از تخصیص اعتبار و پرداخت معوقات حقوق مهر و آبان ماه معلمان خرید خدمت طی چند روز آینده خبرداد.

صادق ستاری‌فرد درباره زمان پرداخت حقوق عقب افتاده چند ماهه معلمان خرید خدمت و حق‌التدریسی اظهار کرد: شرمنده این عزیزان هستیم. تخصیص منابع به طور کامل و ۱۰۰ درصدی انجام شده است و حقوق مهر و آبان ماه این گروه از معلمان به‌زودی و طی چند روز آینده پرداخت می‌شود.

 

زمان پرداخت معوقات حقوق معلمان خرید خدمت مشخص شد

 

وی افزود: فرایند تخصیص، تامین و توزیع چند روزی زمان می‌برد. هفته گذشته تخصیص انجام شده بود و در چند روز اخیر نسبت به تامین نقدینگی آن از خزانه‌داری کل کشور اقدام کردیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه چون این گروه از معلمان باید حقوقشان را به صورت غیرمستقیم از شرکت‌ها دریافت کنند همین باعث طولانی شدن فرایند پرداخت می‌شود گفت: البته برای سایر ماه‌ها یعنی چهارماه باقی مانده تا آخر سال پیشنهاداتی ارائه کرده‌ایم که جابه‌جایی اعتبار انجام شود و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هم همراهی کند.

ستاری‌فرد ادامه داد: رقمی که برای معلمان خریدخدمت پیش‌بینی و تصویب شد کفاف لازم نمی‌داد زیرا با افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگری مواجه بودیم، در حالی که در ردیف بودجه سال گذشته ، ۲۰ درصد افزایش درنظر گرفته بودند و این ناترازی وجود داشت که به امسال موکول شد و امیدواریم با پیش‌بینی جابه‌جایی اعتبار و ذیل قانون بودجه ۱۴۰۲ این ناترازی اصلاح و جبران شود.

وی در پایان تاکید کرد: پرداخت معوقات حق التدریس‌ها را نیز دنبال می‌کنیم.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی