کد خبر: ۷۱۹۸
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۹:۱۴:۵۰

قصر کریس رونالدو در عربستان / عکس

کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی در مکانی مجلل اقامت خواهد داشت که هر شب سکونت در آن برایش کلی هزینه دارد.

امتیازاتی که اعطای بعضی از آنها به رونالدو کاملا بر خلاف قوانین کشور عربستان است اما به هر حال رونالدو بودن، ویژگی‌های خاص خود را هم دارد.

  به نقل از مارکا؛ حضور کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی برای بازی در النصر با حواشی فراوانی همراه بود که اکثر آنها در مورد هزینه‌های صورت گرفته برای انتقال ستاره پرتغالی به ریاض بوده است.

اکنون گزارش دیگری درباره محل سکونت ستاره ۳۷ ساله منتشر شده که در آن جزئیاتی درباره محل اقامت او در پایتخت عربستان ارائه شده است.

رونالدو در هتل چهار فصل شهر ریاض اقامت خواهد داشت که یکی از مجلل‌ترین هتل‌‌های این شهر است. او نه تنها تمامی اعضای خانواده‌اش بلکه تمام پرسنل تیم حفاظت و امنیتی‌اش را هم در این هتل اسکان داده است و به همین دلیل ۱۷ اتاق از این هتل به او اختصاص پیدا کرده است که هزینه اقامت در آنها در طول یک ماه بالغ بر ۲۸۴ هزار یورو می‌شود؛ البته این رقم در قیاس با حقوق ۲۰۰ میلیون یورویی که او در هر سال از النصر و اسپانسرهایش در عربستان می‌گیرد، رقمی ناچیز است.

رونالدو دو طبقه کامل از هتل چهار فصل را به خودش اختصاص داده است که خودش و جورجینا رودریگس در بزرگترین و مجلل‌ترین سوئیت آن اقامت خواهند داشت؛ در این بین البته اقامت رونالدو در این هتل موقتی خواهد بود و او در نظر دارد که بعد از مدتی خانواده‌اش را به یک عمارت مجلل ۱۲ میلیون یورویی انتقال دهد.

1789684

1789685

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی