کد خبر: ۶۸۲۳
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۲۲:۰۰:۰۰

زیبایی با روغن هسته انگور

روغن هسته انگور از فواید و خواص بسیار فوق العاده ای برخوردار است که از آن بی خبرید، از فواید مهم روغن هسته انگور می توان به درمان شوره سر، کاهش بیماری های قلبی و به حداقل رساندن ریزش مو اشاره کرد.

خواص روغن هسته انگور برای پوست، مو و سلامتی

اگرچه شما ممکن است روغن هسته انگور را در آشپزی خود بکار ببرید ، اما روغن هسته انگور اساسا برای درمان موهایتان مناسب است مانند ماساژ روغن هسته انگور یا روغن نارگیل و همچنین روغن زیتون، روی سر، که یک راه عالی برای مرطوب کنندگی مو و نرم کنندگی آن است و در بخش محصولات زیبایی و یا حتی درمانی، معروف است.

فواید و خواص روغن هسته انگور برای زیبایی پوست و مو درمان بیماری ها

درمان و کنترل دیابت

روغن هسته انگور حاوی محلول اسید لینولئیک است که یک محلول اسید چرب اشباع نشده محسوب می شود و برای افرادی که دارای دیابت هستند، بسیار مفید خواهد بود. همانطور که در تحقیقات مشخص است، مصرف خوراکی محلول اسید لینولئیک میتواند مسائل مربوط به دیابت را کاهش دهد بنابراین، مصرف روزانه شربت هسته انگور که پر از محلول اسید لینولئیک و همچنین سایر عناصر گلیسمی است ،به مسائل دیابت کمک می کند. مصرف هسته انگور اثر فوق العاده ای در تمام انواع دیابت دارد.

یک پیشنهاد این است که قرص هسته انگور را دو بار در روز برای این بیماری مصرف کنید.

روغن-هسته-انگور-برای-تناسب-اندام

 

تقویت گردش خون

روغن استخراج شده از هسته انگور به روند ایمنی بدن کمک می کند و همچنین گردش خون بدن ما را تقویت می کند.

تعادل سازی رنگ پوست:

از آنجایی که ممکن است درمان با روغن هسته انگور، لایه های چرب به نظر برسد، اما این چیزی است که دقیقا برای روغن هسته انگور لازم است مورد نهایی که شما باید با لایه های چرب پوست خود انجام دهید پاک کردن آن است. روغن هسته انگور ملایم به نظر می رسد و به هیچ وجه پوست روغنی سنگینی را حس نمی کنید.به طور متناوب، اساسا لایه های پوست را مرطوب می کند، کنترل لکه های خشک شده و همچنین لکه های چرب و روغن پوست را برعهده می گیرد تا بهبود دهد مانند یک تونر استفاده کنید، روغن هسته انگور ممکن است به منافذ پوستی وارد شود و پس از آن شیوع آکنه را از بین ببرد.

بهبود جراحت و آکنه

مطمئنا، این روغن حاوی محلول اسید لینولئیک است و در نتیجه لایه های پوستی شما قوی و مستحکم می کند. با وجود مواد دی اکسید کنندگی اش، منافذ پوست را تمیز می کند و جوش و همچنین آکنه را درمان و از شیوعشان جلوگیری می کند.

 مرطوب کننده و تغذیه پوست مرده:

یک روغن مناسب برای جذب، نرم کننده در لایه های پوستی است و به شما اجازه می دهد تا پوستتان را تغذیه کنید. نقش یک مرطوب کننده ارگانیک را دارد که ممکن است غیر چرب و حتی ملایم برای لایه های پوست باشد.

روغن هسته انگور مانند یک آنتی بیوتیک عمل می کند:

روغن هسته انگور دارای عناصر ضد میکروبی قوی است که می تواند برای هر گونه آسیب، زخم، و همچنین کبودی روی لایه های پوست مناسب باشد. علاوه بر مسدود کردن عفونتهای باکتریایی میکروبی بر روی این زخم ها، زخم را بهبود می بخشد و باعث می شود تا میزان کلی علامت ها تا حد زیادی کاهش یابد.

روغن هسته انگور مانند شربت مخصوص تناسب اندام عمل می کند:

روغن هسته انگور نیز به عنوان شربت شناخته می شود، اغلب به عنوان یک شربت مناسب برای تناسب اندام، منافذ و پوست، همچنین مو و برای بهبود سلامت جسمی استفاده می شود. به عنوان یک تونیک مو به طور خاص، به ریشه های مو کمک می کند و در طول زمان مواد مغذی به آن می رساند.

 درمان لایه های پوست چرب 

اگر از پوست چرب خود خسته شده اید، دیگر نگران نباشید ، در نظر بگیرید که با استفاده از روغن هسته انگور می توان از ترشح روغن مازاد در لایه پوست خودتان جلوگیری کنید. عناصر ارگانیک موجود در روغن هسته انگور، باعث تنظیم روغن و همچنین حذف ناخالصی ها از لایه پوست شما می شوند.

به حداقل رساندن ریزش مو 

روغن هسته انگور، که معمولا از هسته انگور سرد تولید می شود، شامل آنتی اکسیدان ها و ویتامین است، و کمک می کند تا از ایجاد DH جلوگیری شود، (هورمون هایی که موجب ریزش مو می شوند. ) روغن هسته انگور می تواند به عنوان یک ارائه دهنده روغن های ضروری گیاهی عمل کند، که باعث افزایش رطوبت ریشه مو، متوقف شدن طاسی ناشی از کورتیزول شود. برای درمان ریزش مو با روغن هسته انگور :چند قاشق چای خوری روغن هسته انگور را با کمی یا فقط 2 روغن جوجوبا مخلوط کنید و سپس آن را به پوست سر بمالید تا از ریزش مو جلوگیری شود.

 

کنترل و حتی درمان سرطان:

براساس یک نظرسنجی، لایه های پوست انگور و اجزای هسته آن شامل امکانات عالی در توقف کردن سرطان ها می باشد یک گزارش اظهار داشت که هسته انگور سبب ایجاد و همچنین توسعه کولورکتال های سرطان در موش ها شده است. به عنوان یک نتیجه، خوردن یک قرص هسته انگور 2 تا سه بار در روز می تواند در کاهش خطر ابتلا به بیماری موثر باشد به همین ترتیب، از تخریب کبد و همچنین سایر عوارض جانبی ناشی از شیمی درمانی کمک می کند.

 مانع پیری 

با داشتن چند عنصر خاص، درست مانند محلول اسید لینولئیک، روغن هسته انگور ایجاد می شود و لایه های پوستی را سفت کند، در نتیجه جوان به نظر می رسد.هنگامی که از روغن هسته انگور برای درمان لایه های پوستی خود استفاده می کنید، می توانید لایه های پوست خود را مرطوب و قوی تر کنید بر این اساس، ممکن است به کم شدن دید کلی چروک یا علائم پیری در ناحیه صورت کمک شود.

مانع-پیری

 

کاهش بیماری قلبی عروقی:

به علت وجود آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها در روغن های هسته انگور، استفاده از آن احتمالا می تواند از رگ های شما در مقابل آسیب دیدن و از این طریق از فشار خون بالا جلوگیری کند.

درمان شوره سر:

تمام کاری که باید انجام دهید این است که شامپوهای معمولی را به یک کاسه منتقل کنید و آن را با 3 تا 4 قطره روغن هسته انگور ترکیب کنید. بعد از 10 دقیقه، از آن استفاده کنید. 15-20 دقیقه حتما روی مو بمانند و بعد آبکشی شوند.

 

کاهش سرطان پوست

انگور، شامل پروانتوسیانیدین هایی است که ممکن باعث کاهش تولید سلول های سرطانی شوند در واقع یاد گرفته ایم که هسته های انگور شامل عناصری هستند که می توانند خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهند.

روغن هسته انگور مانند یک محافظ حرارتی عمل می کند:

برای انجام این روش، 4 قطره روغن هسته انگور، 2 قطره آب و 2 قطره روغن نارگیل را مخلوط کنید و سپس این ترکیب را در یک بطری اسپری بریزید ، قبل از استفاده آن را حرارت دهید، و این ترکیب را به موها بزنید. این درمان را روزانه انجام دهید.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی