کد خبر: ۵۹۸
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۰۸:۳۵:۰۹

راه اندازی اولین کیف پول رمزدار ال جی تا پایان 2022

ال جی به منظور گسترش بیشتر خدمات خود، قصد دارد تا پایان سال جاری کیف پول کریپتو خود با نام Wallypto را راه‌اندازی کند.

ال جی الکترونیکس، غول فناوری مستقر در کره جنوبی، به عنوان بخشی از برنامه‌های خود در زمینه گسترش دامنه کسب‌و‌کار و خدماتش به پلتفرم‌ها و نرم‌افزارهای بیشتر، قصد دارد تا کیف پول کریپتو نرم‌افزاری خود را با نام «Wallypto» (والیپتو) در سه ماهه سوم سال 2022 راه‌اندازی کند.

 

به این ترتیب، ال جی الکترونیکس از ایجاد یک کیف پول دارایی‌های مجازی به عنوان پله‌ای برای بازسازی برنامه‌ها و پروژه‌های تجاری یاد کرده که به‌طور سنتی روی سخت‌افزار تکیه دارد. علاوه بر این، ال‌جی با وجود آن می‌تواند به‌طور جدی وارد بازار بلاکچین/NFT شود.

در بیانیه این شرکت آمده است: «همچنین انتظار می‌رود که به طور جدی با ترکیب فناری بلاکچین و مشاغل شاخص موجود، مانند لوازم خانگی و میدان‌های الکتریکی، اثرات هم‌افزایی ایجاد کند.»

در همین رابطه، برخی رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که Wallypto ممکن است با برخی از لوازم الکترونیکی این شرکت، مانند محصولات ساخته شده بر اساس پلتفرم اینترنت اشیا (loT) LG ThinQ مرتبط باشد.

زمان راه‌اندازی کیف پول کریپتو ال جی

انتظار می‌رود تا توسعه دهندگان در این ماه به نسخه آزمایشی Wallypto دسترسی پیدا کنند و پیش‌بینی می‌شود که عرضه نهایی آن در سال جاری اتفاق بیفتد. در بیانیه ال جی در این رابطه نیز گفته شده:

«پس از گذراندن فرآیند تایید نهایی برای شناسایی خطاهای سیستم، احتمالا در سه ماهه سوم یا حداکثر ظرف یک سال منتشر می‌شود.»

کیف پول والیپتو ال جی که توسط شبکه بلاکچین Hedera Hashgraph پشتیبانی می‌شود، از توکن‌های Hedera HTS پشتیبانی خواهد کرد، اما انتظار می‌رود که پس از انتشار، ارزهای دیجیتال بیشتری را نیز در خود جای بدهد.

در اوایل سال جاری، ال‌جی الکترونیکس به صراحت اعلام کرد که به دنبال توسعه برنامه‌هایی فراتر از لوازم خانگی است تا خدمات بلاکچین، ارز دیجیتال و دستگاه‌های پزشکی را نیز به عنوان بخش‌های جدید در منشور شرکت خود قرار دهد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی