کد خبر: ۵۹۷
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۰۸:۳۶:۱۵

طرح خانواده سرویس اشتراکی ایکس باکس Game Pass رسما معرفی شد

طرح جدید ماهانه 21.99 یورو هزینه دارد و فعلا به صورت آزمایشی در ایرلند و کلمبیا در دسترس قرار گرفته است.

همانطور که اوایل سال شایعاتی در این رابطه منتشر شده بود، مایکروسافت سرانجام طرح خانوادگی سرویس اشتراکی «ایکس باکس گیم پس» را با نام Xbox Game Pass Friends & Family معرفی کرد. با وجود این طرح که اکنون در ایرلند و کلمبیا به صورت آزمایشی در دسترس قرار گرفته، اعضای Game Pass می‌توانند اشتراک خود را با چهار دوست یا عضو خانواده خود به اشتراک بگذارند.

 

تنها محدودیتی که مایکروسافت برای طرح جدید سرویس خود اعمال کرده، این است که تمام افرادی که قصد استفاده از آن را دارند باید در یک کشور باشند. در حالی که قیمت نسخه معمولی گیم پس (Xbox Game Pass Ultimate) ماهانه 12.99 یورو است، طراح خانوادگی در ماه 21.99 یورو هزینه دارد. باید به این نکته توجه کرد که سرویس جدید می‌تواند در دسترس چهار نفر قرار بگیرد.

مایکروسافت در صفحه رسمی مربوط به طراح خانوادگی Game Pass توضیح می‌دهد که در حال حاضر فقط به‌صورت آزمایشی در دسترس کاربران کلمبیا و جمهوری ایرلند قرار گرفته و طی ماه‌های آینده در دسترس کشورها و مناطق دیگری نیز قرار خواهد گرفت.

ارتقا اشتراک معمولی گیم پس به طرح خانواده جدید

مشترکین فعلی سرویس گیم پس نیز می‌توانند در صورت نیاز اشتراک خود را به طرح خانواده جدید تغییر دهند که البته قوانین و شرایط خاصی برای این وضعیت در نظر گرفته شده که به شرح زیر است:

اشتراک 30 روزه Xbox Game Pass Ultimate: دسترسی به 18 روز طرح خانواده

اشتراک 30 روزه Xbox Game Pass (کنسول): دسترسی به 12 روز طرح خانواده

اشتراک 30 روزه Xbox Game Pass (رایانه شخصی): دسترسی به 12 روز طرح خانواده

اشتراک 30 روزه Xbox Live Gold: دسترسی به 12 روز طرح خانواده

اشتراک 30 روزه EA Play: دسترسی به 8 روز طرح خانواده

در نهایت باید اشاره کرد که اشتراک Xbox Game Pass Friends & Family تمام مزایای سرویس معمولی گیم پس را در دسترس تمام پنج عضو آن قرار می‌دهد. همچنین این اشتراک شامل دسترسی به سرویس ابری بازی ایکس باکس (Xbox Cloud Gaming)، گیم‌پس پی‌سی (PC Game Pass) و Xbox Live نیز می‌شود.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی