کد خبر: ۳۸۱۶
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۰۷:۰۰:۰۰

افزایش افسردگی افراد در مشاغل پر استرس

طبق تحقیق پژوهشگران هرچه یک فرد ساعت‌های بیشتری در یک شغل استرس‌زا در هفته کار کند، خطر ابتلا به افسردگی بیشتر می‌شود. کار کردن ۹۰ ساعت یا بیشتر در هفته منجر به سه برابر تغییرات در نمرات علائم افسردگی در مقایسه با افرادی می شود که ۴۰ تا ۴۵ ساعت در هفته کار می کنند.

فردی که ساعت های طولانی در یک شغل پر استرس کار می کند می تواند اقداماتی را برای حفظ سلامت روان خود انجام دهد.مطالعه اخیر انجام شده توسط تیمی از دانشگاه میشیگان نشان داد که هرچه یک فرد ساعت‌های بیشتری در یک شغل استرس‌زا در هفته کار کند، خطر ابتلا به افسردگی بیشتر می‌شود.

شغل پراسترس

محققان داده های بیش از ۱۷۰۰۰ دستیار پزشکی سال اول را طی ۱۱ سال که در بیمارستان های سراسر ایالات متحده آموزش می دیدند، بررسی کردند. آنها دریافتند که ۹۰ ساعت یا بیشتر در هفته کار کردن با سه برابر افزایش علائم افسردگی در مقایسه با افرادی که ۴۰ تا ۴۵ ساعت در هفته کار می کنند، مرتبط است.

شغل پراسترس

این مطالعه نشان داد که میانگین افزایش علائم ۱.۸ نمره در مقیاس استاندارد برای افرادی که ۴۰ تا ۴۵ ساعت کار می کنند در مقابل ۵.۲ نمره برای افرادی که بیش از ۹۰ ساعت کار می کنند، است. در ابتدای سال اول، از هر ۲۰ نفر تنها ۱ نفر معیارهای افسردگی متوسط تا شدید را داشت.

این مطالعه ارتباط بین نگرانی‌های سلامت روان و ساعات طولانی کار در یک شغل استرس‌زا را آشکار می‌کند. نتایج این مطالعه نیاز آشکار به کاهش بیشتر تعداد ساعات کار افراد در هفته را نشان می دهد.این مطالعه قویاً نشان می دهد که کاهش ساعات کار می تواند تعداد افرادی را که به افسردگی قابل تشخیص مبتلا می شوند کاهش دهد. 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی