کد خبر: ۳۶۳۳
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۲۲:۰۰:۰۰

کتابی که کمک می‌کند هیجان‌های خود را مهار کنید

ترجمه کتاب‌های «وقتی گرفتار احساس‌های آنی می‌شوم، چه باید بکنم؟» و «وقتی بی‌هدف هستم، چه باید بکنم؟» منتشر شد.

 «وقتی  گرفتار احساس‌های آنی می‌شوم، چه باید بکنم؟» نوشته شری ون دایک با ترجمه شهره نورصالحی در ۲۱۵ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و  با قیمت ۸۰ هزار تومان درنشر پیدایش عرضه شده است.

"خودشناسی" را یاد بگیر، آنچه باید درباره هیجان‌ها بدانی، مهار هیجان‌های خارج از کنترل، کاهش هیجان‌های آزاردهنده، پشت‌سر گذاشتن یک بحران، بدون خراب‌تر کردن اوضاع، روحیه‌ات را بهتر کن، رابطه‌ات را با دیگران بهتر کن و از ابتدا تا اینجا، فصل‌های مختلف کتاب هستند.

در مقدمه کتاب می‌خوانیم: چیزی در این کتاب هست که توجهت را جلب کرده، شاید این اواخر غمگین بوده‌ای، شاید بی‌اختیار به آدم‌هایی که دوستشان داری، می‌پری و یا با آن‌ها تندی می‌کنی، یا شاید متوجه شده‌ای که تازگی‌ها بیشتر از گذشته نگران یا عصبی هستی. هر نوع مشکل هیجانی که داشته باشی، این کتاب به تو کمک می‌کند. هدف اصلی این کتاب این است که به تو یاد بدهد هیجان‌هایت را طوری اداره کنی و به آن‌ها سامان بدهی (اسمش را می‌گذاریم مدیریت) که نتوانند بر تو مسلط شوند و تو را به کارهایی وادارند که حسرت و پشیمانی به‌دنبال داشته باشد.
چه باید بکنم

 همچنین کتاب «وقتی بی‌هدف هستم، چه باید بکنم؟» نوشته بِوِرلی کِی. باچِل با ترجمه شهره نورصالحی در ۱۶۴ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۶۰ هزار تومان در نشر یاد شده عرضه شده است.

خواسته واقعی‌ات را کشف کن، تو هم «هدف‌یاب» شو، همه راهکارها را کنار هم بگذار و موفقیتت را جشن بگیر، بخش‌های مختلف این کتاب هستند.

 در مقدمه، در معرفی کتاب عنوان شده است: این کتاب برایت توضیح می‌دهد که چرا باید هدف‌گذاری کرد، فایده این کار چیست و چگونه باید هدف‌گذاری کرد. با خواندن این کتاب میفهمی چرا هدف داشتن اهمیت دارد، داشتنش چه کمکی به تو می‌کند و چه باید بکنی که هدف‌گذاری جزئی از زندگی‌ات بشود. در طول کتاب به توصیه‌ها، راهنمایی‌ها و جمله‌های قصاری بر می‌خوری از  نوجوانان و بزرگسالانی که با استفاده از هدف‌گذاری زندگی بهتری را برای خودشان فراهم کرده‌اند.

فرم‌های زیادی هم در کتاب هست که می‌توانی از آن‌ها کپی بگیری و آن‌ها را پرکنی. با کمک این فرم‌ها می‌توانی هدف‌هایت را تعیین و برایشان طرح‌ریزی کنی، آن‌ها را روی کاغذذ بیاوری، و از همه مهم‌تر، دنبال آن‌ها بروی!

 در نوشته پشت جلد کتاب هم آمده است: آیا تا به حال به این‌که چگونه بعضی‌ها از بقیه مردم موفق ترند فکر کرده‌اید؟

فکر می‌کنید دلیل اصلی موفقیت‌ها به خاطر این است که آن‌ها باهوش‌تر و یا استعدادترند؟ این‌گونه نیست.

دلیل اصلی موفقیت‌ آنان این است که می‌دانند چه می‌خواهند و می‌دانند چگونه و از کدام راه می‌توانند به هدفشان برسند.

این کتاب را بخوانید، تمرین‌هایش را انجام دهید، برنامه‌ریزی کنید و به هدفتان برسید.

چه باید بکنم

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی