کد خبر: ۳۶۰۳
۱۴۰۱/۰۸/۰۹ ۱۳:۰۰:۰۰

کندی بار چیست؟

پذیرایی به وسیله شکلات و شیرینی‌جات، خیلی وقت است در همه دنیا متداول است. ولی می شود این پذیرایی را به صورت زیبا و شیک، به گونه جدیدتر انجام داد.

کندی بار چیست؟

کندی بار (بار تنقلات یا میز تنقلات)، این اواخر در جشن‌ها و دورهمی‌ها بسیار رایج شده؛ هرچند بعضی اشخاص در عروسی نیز، چنین میزی تدارک می‌بینند. میز کندی‌بار در تولدهای کودکان خیلی کاربردی است و برای کودکان و مهمانان، جذابیت خاصی دارد.

k8

اقلام مورد استفاده در کندی بار 

انواع شکلات، کوکی، کاپ‌کیک، کیک، کاکائوهای تزئینی، اسمارتیز، دسرهای فینگرفودی، انواع پاستیل، آدامس، پاپ‌کورن، چیپس و پفک.

k1

کندی چیست ؟

کندی ها به انواع ظروفی گفته می شود که برای سرو انواع آب نبات ، شکلات ، کوکی ، نبات ، پاستیل و این مدل تنقلات شیرین استفاده می شود. به طور کلی خود کلمه کندی (candy) به معنای آب نبات است. امروزه به ظروف سرو تنقلات ریز و شیرین نیز ظروف کندی می گویند . این ظروف در مدل های گوناگون و جنس های گوناگون تولید می شوند.

k7

بعضی از مدل های آن ارتفاع و پایه کوتاه تری دارند و میتوان آن ها را بر روی میز قرار داد و بعضی دیگر نیز پایه بلندند و هم اینکه خود محفظه ظرف بلندتر است اغلب این مدل ها را در کنار میز پذیرایی یا بر روی اپن آشپزخانه می گذارند.

 

تفاوت کندی باکس و کندی بار در چیست؟

کندی بار و کندی باکس به صورت کلی دو مفهوم جدا از هم هستند. کندی بار در اصطلاح به میزی گفته میشود که کندی ها و تنقلات گوناگون بر روی آن چیدمان میشود ولی کندی باکس به ظروفی گفته میشود که درون آن ها انواع تنقلات ، شکلات ، شیرینی ، پاستیل و … را می توان ریخت.

k3

 

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی