کد خبر: ۱۵۸۳
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۰۷:۳۱:۱۸

درخشش یک استقلالی مقابل چشم کی‌روش؛ بلیط قطر رزرو شد!/عکس

کاپیتان استقلال در بازی با سنگال درخشان ظاهر شد.

کارلوس کی‌روش پس از مصدومیت بیرانوند تصمیم گرفت مقابل سنگال به سیدحسین حسینی اعتماد کند و کاپیتان استقلال هم با عملکرد خود به بهترین شکل پاسخ این اعتماد را داد.

حسینی مقابل سنگال بارها با واکنش‌های خود مانع از باز شدن دروازه ایران شد و یکی از بهترین‌های تیم ملی مقابل قهرمان آفریقا بود. او که در این بازی برای پنجمین بار با لباس تیم ملی به میدان می‌رفت با این عملکرد درخشان شانس خود برای حضور در جام جهانی قطر را افزایش داد و حالا بعید است کی‌روش او را از لیست خط بزند. حسینی با آمادگی بالایی که در دو فصل اخیر از خودش نشان داده حالا حتی می‌تواند برای حضور در ترکیب اصلی با علیرضا بیرانوند رقابت کند.

سید حسین حسینی

پیش از آغاز اردوی اتریش سوالات زیادی در خصوص خط خوردن یکی از چهار دروازه‌بان حاضر در اردو مطرح شده بود و حالا پس از برگزاری دو دیدار دوستانه می‌توان گفت کی‌روش سه دروازه‌بان خود برای جام جهانی را انتخاب کرده است.

سرمربی پرتغالی در بازی با اروگوئه از بیرانوند و عابدزاده استفاده کرد و مقابل سنگال هم به حسینی بازی داد تا فقط پیام نیازمند فرصت بازی را پیدا نکند. با توجه به عملکرد گلرها به نظر می‌رسد نیازمند شانس زیادی برای حضور در جام جهانی نخواهد داشت و بیرانوند، عابدزاده و حسینی سه گلر حاضر در لیست نهایی خواهند بود. البته این به شرطی است که اتفاق خاصی مانند مصدومیت یا افت ناگهانی این نفرات رخ ندهد.

حسینی در آخرین اردو پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ از لیست کی‌روش خط خورد و حالا امید زیادی برای حضور در قطر و فراموشی آن اتفاق تلخ دارد.

سید حسین حسینی

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی