کد خبر: ۱۵۷۵
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۰۹:۰۰:۰۰

چطور بدون پرو لباس بخریم؟/راهنمای خرید غیرحضوری

چند سالی می‌شود که بیشتر خریدها اینترنتی شده است. در واقع؛ ارتباط بین انسان و اینترنت از پاندمی کرونا بیشتر شد و حتی افرادی که خرید اینترنتی نمی‌کردند مجبور شدند تا با خریدهای اینترنتی آشتی کنند. حال وقت خرید فرا رسیده است اما چطور بدون پرو لباس بخریم؟!

ستی مولایی؛ همیشه پرو لباس ممکن نیست از خرید اینترنتی گرفته تا مغازه‌های که امکان پرو لباس را به شما نمی‌دهند. به همین منظور در این مطلب استانداردهای از خرید لباس را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید بدون دغدغه خرید کنید.

به عددها دقت کنید

همان طور که می دانید عدد نمایش سایز در کشورهای مختلف متفاوت است؛ مثلا در کشور خودمان ایران سایز یک فرد بزرگسال از 34 به بالا شروع می‌شود. اما معادل همین اعداد در آمریکا 2، 4، 6 و ... است. برای درک بهتر این موضوع کافی است به کمد لباس هایتان مراجعه کنید. این داستان نه تنها برای لباس بلکه برای کفش و دیگر اقلام دارای سایز حکم فرما است.

برای افرادی که دارای دو سایز هستند

خیلی از افراد دارای دو سایز هستند، این بدین معنا است که سایز بالا تنه و سایز پایین تنه با هم متفاوت است.  این افراد باید در هنگام خرید دقت بیشتری انجام دهند.

متر به کمک‌تان می‌آید

متر در این جا می‌تواند بهترین کمک را به شما بکند از خرید برای لباس بچه گرفته تا بزرگسال فرقی نمی کند اندازه درست همیشه می‌تواند کارساز باشد.

مدال طلا برای تناسب اندام

سعی کنید بدنی دارای تناسب داشته باشید نه آنقدر لاغر که لباس در تنتان گریه کند و نه آنقدر چاق که دکمه‎های لباس‌تان بسته نشود. سایز ایده ال وجود ندارد.

با سایزهای استاندارد جهان آشنا شوید

فرقی نمی کند که چه سایزی هستید اما مهم این است که با سایزهای استاندارد جهانی به خوبی آشنا شوید. اگر به این سایزها اشراف داشته باشید در هنگام سفر یا خرید سوغاتی به مشکل نمی خورید.

منبع:

https://swellcaroline.com

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی