کد خبر: ۱۵۱۴
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۰۶:۰۹:۲۵

پاییز؛ فصل خوش تیپ‌ها/پیشنهادهایی برای استایل پاییزی مردانه

پاییز را دست کم نگیرید. جذابیت‌هایش صرفا در خود فصل و تغییرات طبیعی ناشی از ظهور دوباره آن اتفاق نمی‌افتد. پاییز همراه خود، زیبایی‌های بسیاری می‌آورد. یک نمونه‌اش را می‌توان در استایل و ظاهر افراد پیدا کرد.

ستی مولایی؛ پاییز استایل رنگی می‌طلبد. فرقی نمی‌کند زن یا مرد باشی پاییز استایل تو را درگیر خود می‌کند و به آن شکل می‌دهد. پس با برگ‌های پاییزی همراه شوید. این بار قرار است آقایان درباره استایل‌های پاییزی بیشتر بدانند.

جنس نرم اما پاییزه

شاید انواع لباس‌های پاییزی را داخل کمدتان داشته باشید اما ویژگی جنس فلانل علاوه بر ضخیم بودن، نرم بودن آن هم هست. به این ترتیب می‌توانید فلانل را بدون اینکه ضخامت و زبری پارچه اذیت‌تان کند به راحتی بپوشید و گرم شوید.

راه راه های آستین بلند

تی‌شرت‌های راه راه از آن دست لباس‌های است که می‌توانید در همه فصول به تن کنید. با این حال چون پای پاییز وسط است این تی‌شرت‌های آستین دار با جین های تیره هماهنگی فوق العاده ای دارند. تی‌شرت‌ها چه با اسنیکرزها و چه کفش های راحتی ست می شوند و بهترین گزینه برای آخر هفته‌های پاییزی هستند که قرار است خستگی یک هفته را در کنید.

جلیقه دوخت دار

ارزش این جلیقه‌ها را دست کم نگیرید. بخصوص مدل‌هایی که در داخل‌شان لایه های زیرین گرم دارند. به این ترتیب است که شما می‌توانید به راحتی آنها را با همان فلانل‌‌ها ست کنید. بخصوص روزهایی سرد پاییزی که نمی خواهید لباس های حجیم پاگیرتان شود، این جلیقه‌ها بهترین گزینه هستند.

جین‌های همیشگی

هیچ کمد لباس مردانه‌ای بدون یک جفت جین سبک و تیره که مختص فصل پاییز است تکمیل نمی‌شود. جین‌های فابریک از این لحاظ باید در فصل پاییز تیره تر انتخاب شوند چون به لحاظ رنگی با فصل همخوانی بیشتری دارند.

پاییز و خوش تیپی

ساعت فصلی

یادتان باشد اگر قصد استفاده از ساعت را دارید؛ ساده ترین آن را انتخاب کنید. ساعت‌های ساده با هر ستی از جین گرفته تا کت و شلوار هماهنگ کنید. شاید بهترین گزینه برای فصل پاییز ساعت‌هایی با صفحه مشکی و اعداد مشخص باشد. تیرگی رنگی است که با فصل پاییز هماهنگی بیشتری دارد.

جوراب‌های متفاوت

اگر قبلا زیاد به نقش جوراب اهمیت نمی دادید، در حال حاضر باید بدانید که برای متفاوت بودن می‌توانید از جوراب‌ها در این فصل متفاوت استفاده کنید. بروید سراغ انواع طرح های متفاوت که وقتی قسمتی از جورابتان دیده شد، سلیقه شما حتی در انتخاب جوراب هم به چشم بیاید.

منبع:

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی