کد خبر: ۱۴۰۴
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۰۸:۳۵:۲۸

رژ لب همه چیز را درباره شما فاش می‌کند!/ روانشناسی رژ لب

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که رنگ رژ لبی که هر روز بر روی لب‌هایتان می‌زنید، می‌تواند راز شما را برملا کند؟ در واقع؛ رژلب‌ها چیزی فراتر از یک لوازم آرایش معمولی داخل کیف شما هستند. طبق تحقیقات علمی انجام شده، رنگ رژ و روانشناسی انسان با هم مرتبط هستند. بسیاری از خانم‌ها رژ لب خاص خود را دارند و رنگ آن را بنا به سلیقه خود تغییر می‌دهند.

ستی مولایی؛ انسان‌ها همیشه دوست دارند تا از واقعیت‌های روحی خود و دیگران باخبر شوند. حالا وقت آن رسیده تا رنگ رژلبتان را روانشناسی کنید.

همانطور که می‌دانید اکثر خانم‌ها به لوازم آرایشی علاقه زیادی دارند. در سال 2021 تحقیقاتی در این باره انجام شد و نتایج بسیار جالبی هم بدست آمد.

این که چگونه رنگ رژ لب می‌تواند به صورت خاص تصور افراد را نسبت به شما تغییر دهد. پس در انتخاب رژ لب خود دقت کنید، چون تصویر شما را در ذهن دیگران می‌سازد. در اینجا به چند حقیقت جالب درباره رژ لب می پردازیم.

قرمز های دوست داشتنی

(شجاع، زیرک، پر انرژی، جاه طلب و خلاق)

 به گفته روانشناسان، زنانی که از رژلب های قرمز استفاده می‌کنند دارای اعتماد به نفس و سرشار از انرژی هستند. این زنان همچنین از علاقه‌مندان تناسب اندام بوده و به طور منظم ورزش می‌کنند تا اندام مناسبی داشته باشند. این افراد به دلیل شخصیت کاریزماتیکی که دارند به راحتی با دیگران معاشرت کرده و بسیار اجتماعی هستند.

رژلب لب

مدیرهای صورتی

(مدیر، خوش مشرب، شاد، دوست داشتنی، جذاب و زیبا)

دخترانی که بیشتر از رژلب صورتی استفاده می‌کنند؛ رهبران دنیا هستند. صورتی رنگی است که نماد قدرت است، بنابراین چنین دخترانی دارای ویژگی‌های رهبری عالی بوده و مهربان‌ترین، خونگرم ترین، باهوش‌ترین و ملایم‌ترین افرادی هستند که با آنها برخورد خواهید کرد.

رژ صورتی روشن نشان می‌دهد که به چه میزان منضبط و محتاط هستید و این زنان اغلب در مقام مدیر با معاون دیده می‌شوند.

این زنان در زمینه کاری بسیار موفق بوده و استعدادهای زیادی دارند. دوست داران این رنگ بسیار شجاع، دوستانه، مستقل، جسور و ماجراجو هستند. آنها همیشه اعتماد به نفس دارند و این باعث می‌شود تا از مخاطب عادی متمایز شوند.

بنفش

(مستقل، قابل اطمینان، بلند پرواز، شجاع، ماجراجو، جذاب و زیبا)

رژلب‌هایی با رنگ بنفش بخش شجاع و ماجراجویانه یک زن را نشان می‌دهند. این زنان دوست دارند در هر کاری به چالش کشیده شوند.

رژلب لب

بی رنگ یا کرم

(گرم، قابل اطمینان، شیرین، جذاب و زیبا)

مطالعات مختلفی که در سرتاسر جهان انجام شده و روانشناسی را با رنگ‌ها مرتبط می‌کند، بیان می‌کند که دخترانی که رژلب‌های بی رنگ می‌زنند، از درون دارای شخصیت‌های بسیار خونگرم و دلسوز هستند و همیشه دوستان خوبی پیدا می‌کنند. آنها به خودشان و دیگران وفادار می‌مانند. این زنان خودکفا و مستقل بوده و نمی‌توانند اطرافیان خود را برنجانند. کارهای انسان دوستانه و بشردوستانه در لیست کارهای آنها قرار دارد.

رنگ رژ لب نیز همانند رنگ لباس برای نشان دادن شخصیت افراد در مکان های مختلف بسیار قابل توجه قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در محل کار، برای رفتن به یک ملاقات کاری، برای دیدن خانواده و یا دوستان باید از رنگ مناسب با آن موقیعیت و مکان استفاده کنید. اگر می‌خواهید در محل کار کارمندی شجاع  و زیرک  به نظر برسید، حتما از رژ لب قرمز رنگ استفاده کنید.

برای دیدار با دوستان و خانواده رنگ پیشنهادی صورتی است چون شما را دوست داشتنی‌تر می‌کند. و اگر دنبال یک نگاه گرم می‌گردید حتما از رژ لب های به رنگ کرم و یا بی رنگ استفاده کنید و تا آنجایی که می شود بر روی آرایش چشم هایتان هم تمرکز کنید.

اکثر اوقات ما فکر می‌کنیم که همه چیز را درباره آرایش روزانه می‌دانیم و برایمان بسیار جذاب است. اما اگر بخواهیم به خودمان راستش را بگوییم، راه‌های دیگری هم وجود دارد تا آرایش کردن برای خانم‌ها همان چیزی شود که می‌خواهند. پس در مواقع آرایش به پالت رنگی خود دقت کنید.

منبع

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی