کد خبر: ۱۲۴۴
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۷:۳۰:۰۰

ببینید|کاربران از لرزیدن دوربین آیفون 14 پرو در اپ‌های شخص ثالث شکایت می‌کنند

دوربین آیفون 14 پرو و پرو مکس در اپ‌های شخص ثالث تار می‌شود و با انتقال اطلاعات از آیفون‌های قدیمی فریز می‌شود.
تعداد بازدید : 2

کاربرانی که آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس را خریداری کرده‌اند ممکن است در هنگام استفاده از اپ‌های شخص ثالث مثل اینستاگرام و تیک تاک با مشکل عجیبی روبرو شوند که باعث لرزش دوربین این دستگاه می‌شود. به‌علاوه، برخی کاربران می‌گویند پس از منتقل کردن اطلاعات آیفون قدیمی خود به موبایل جدید اپل، مدل‌های 14 پرو و پرو مکس فریز می‌شوند.

بر اساس گزارش کاربران مختلف، زمانی که با آیفون 14 پرو یا پرو مکس وارد بخش دوربین اپلیکیشن‌های شخص ثالث می‌شوید، لنز شروع به لرزیدن می‌کند و تصویر تار می‌شود. گاهی اوقات این لرزش آن‌قدر زیاد است که صدای عجیب لرزیدن آن در داخل ماژول دوربین به گوش می‌رسد.

یوتیوبری به نام «لوک میانی» ویدیویی از این مشکل را در یک آیفون 14 پرو مکس در صفحه خود منتشر کرده که وضعیت دوربین در اپ اسنپ‌چت را نشان می‌دهد. در این ویدیو صدای لرزش دوربین به خوبی به گوش می‌رسد و اصلا خوشایند نیست.

با توجه به این که این مشکل در اپلیکیشن دوربین آیفون وجود ندارد، احتمالا نه مربوط به سخت‌افزار بلکه باید مربوط به نرم‌افزارهای شخص ثالث باشد. از سوی دیگر، مشخص نیست که چنین لرزش شدیدی ممکن است چه آسیبی به دوربین گران قیمت اپل برساند.

در گزارش دیگری اعلام شده که اپل در یک یادداشت داخلی می‌گوید از مشکل فریز شدن آیفون‌های جدید پس از انتقال اطلاعات از آیفون‌های قدیمی آگاه است و سعی دارد این ایراد را برطرف سازد. کوپرتینویی‌ها همچنین اذعان کرده‌اند که این مشکل در زمان ریستور کردن اطلاعات از آی‌کلاود هم ممکن است پیش بیاید.

اپل به کاربران توصیه کرده که فعلا برای حل موقت مشکل در صورتی که دستگاه بیش از پنج دقیقه غیرقابل استفاده شد، آیفون را خاموش و روشن کنند. حال باید منتظر ماند و دید که این دو مشکل چه زمانی به‌صورت رسمی از سوی کوپرتینویی‌ها برطرف می‌شوند، البته اگر مشکل اول ارتباطی با اپل داشته باشد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی