روستای اسفندیارمحله؛ معتدل و دلنشین

 اسفندیارمحله، روستایی است از توابع بخش رودبست شهرستان بابلسر در استان مازندران می باشد.این روستا در دهستان خشکرود قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۱۹۵ نفر بوده‌است.

روستای اسفندیارمحله شهر بابلسر بی نهایت زیبا و دلنشین میباشد. دارای آب و هوای خوب و معتدلی میباشد که به همین دلیل مورد توجه و استقبال زیادی از هموطنان ما در تمام نقاط ایران قرار گرفته است. دارای جنگل های بسیار زیبا و انبوه و فراوانی میباشد. زمانی که به این منطقه بی نظیر در استان مازندران سفر میکنید سفری بسیار لذت بخش و خاطره انگیز برایتان خواهد شد. پس پیشنهاد ما به شما سفر به منطقه ی زیبا و دلنشین در کنار عزیزانتان است

Babol-1-05

مناسب‌ترین زمان سفر

شما عزیزان هر ساله بخصوص در فصل بهار و تابستان می توانید به این منطقه زیبا سفر کنید و از جای جای این منطقه زیبا دیدن کنید و در انجا چند روزی یا حتی ماه ها سپری کنید و بی نهایت لذت ببرید. اکثر مناطق استان مازندران به دلیل آب و هوای معتدل و مرطوبی که دارد هرساله قشر زیادی از مسافران و افراد توریست هم به این مناطق زیبا می ایند و از زیبایی ها و پارک ها، دریاها و جنگل های این مناطق دیدن می کنند و لذت میبرند.

آب و هوای روستای اسفندیارمحله شهر بابلسر

مناطق و روستا شهر بابلسر بسیار زیبا و دارای جنگل های انبوه و فراوانی میباشد. شهرستان بابلسر از مناطق بسیار زیبا و خوش آب و هوای استان مازندران میباشد که به خاطر آب و هوای خوبی که دارد و همچنین مناطق و روستاهای بسیار زیبایی که دارد مورد توجه و استقبال بسیاری از مسافران و گردشگران شده است و هر ساله مسافران زیادی به این منطقه ی زیبا در مازندران سفر میکنند و نهایت لذت را از این منطقه میبرند.

روستاهای این شهر دارای جاذبه های دیدنی و آب و هوای معتدل و خوبی برخوردار میباشند. دارای مناطق بسیار زیبا و سرسبز و جنگل های فراوان و همچنین مردم مهمان نواز و خونگرمی را داراست.