سرانجام کنسرت شجریان در کانادا

همایون شجریان که پیشتر اعلام کرده بود قرار است ۱۱ تا ۲۰ شهریور (دوم تا ۱۱ سپتامبر) در شهرهای تورنتو، مونترال، ونکوور و کلگری کشور کانادا به روی صحنه برود، در حالی که یک روز پیش از آغاز این کنسرت‌ها، آنها را لغو کرده بود، اکنون از برگزاری کنسرت‌های ونکوور در روزهای نهم و دهم سپتامبر و کلگری در روز یازدهم سپتامبر خبر داده است.

شجریان در اعلام این خبر نوشته است: «دوستان عزیز و گرامی در پی اطلاع رسانی دیروز در آخرین پست اینستاگرامی ساعت قبل ویزای همه اعضای گروه سیاوش صادر شد؛ بنابراین کنسرت ونکوور (۹ و ۱۰ سپتامبر) و کلگری (۱۱ سپتامبر) طبق برنامه انجام خواهد شد.

زمان برگزاری کنسرت همایون شجریان در کانادا تغییر کرد

متاسفانه امکان اجرای برنامه در تورنتو و مونترال از دست رفت و لاجرم طبق اطلاع رسانی قبلی کنسرت تورنتو و مونترال به ماه ژانویه موکول می‌شود. تاریخ دقیق اجرای تورنتو و مونترال به اطلاع عموم خواهد رسید و برای کسانی که بلیط تهیه کرده‌اند ایمیل خواهد شد. عزیزان می‌توانند براساس همان بلیت و همان شماره صندلی در روزهای جدیدی که متعاقبا اعلام خواهد شد در کنسرت شرکت کنند و چنانچه مایل به کنسل کردن بلیط خود هستند می‌توانند با ارجاع بلیط به سایت خریداری شده وجه خود را دریافت کنند.»