محبوب ترین ماءالشعیر در ایران کدام است؟

خواص نوشیدن ماءالشعیر

ماءالشعیرها دارای انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های موردنیاز بدن هستند. این نوشیدنی ساخته شده از جو و مالت حاوی کلسیم، پتاسیم، آهن و گروه ویتامین‌های ب1، ب2 و ب 3 بوده و در شفافیت پوست صورت، جلوگیری از ریزش مو و براق شدن آن اثرگذار است. علاوه بر این ماءالشعیرهای تلخ برای افراد دیابتی می‌تواند بهترین گزینه نوشیدنی روزانه باشد. این نوشیدنی سنگ کلیه را دفع و مجاری ادرار را نیز ضدعفونی می‌کند.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین ماءالشعیرهای کلاسیک در ایران را معرفی می‌کند:

1ـ ماءالشعیر جوجو

قیمت این نوشیدنی در لحظه تهیه این گزارش 29 هزار و 500 تومان است و در بطری‌های پلاستیکی یک لیتری عرضه می‌شود. هر لیوان از این ماءالشعیر 250 میلی‌لیتر بوده و 32 کیلوکالری دارد. قند موجود در این میزان6.25 گرم بوده و حاوی 0.35 گرم نمک است. همچنین این نوشیدنی فاقد چربی و اسیدهای چرب است. کاربرانی که این ماءالشعیر را خریداری کرده‌اند از کیفیت و میزان مناسب تلخی آن و همچنین از کف و گاز زیاد این برند رضایت بالایی دارند.

ماءالشعیر-جوجو-کاماپرس

2ـ ماءالشعیر روسی ماچویی

قیمت این نوشیدنی 122 هزار تومان است و در بطری‌های شیشه‌ای 500 میلی‌لیتری عرضه می‌شود. کاربرانی که این نوشیدنی را خریداری کرده‌اند طعم تلخ و کلاسیک آن را دلچسب دانسته ولی از قیمت بالای آن ناراضی هستند.

ماءالشعیر-ماچویی-کاماپرس

3ـ ماءالشعیرگازدار هوفنبرگ مدل بلک

قیمت این نوشیدنی 29 هزار و 500 تومان است و در بطری‌های پلاستیکی 1 لیتری عرضه می‌شود. هر لیوان از این نوشیدنی 240 میلی‌لیتر است.  میزان کالری موجود در این میزان 25.25 کیلوکالری بوده و 6.31 گرم قند دارد. این محصول فاقد چربی و اسیدهای چرب است. کاربرانی که این نوشیدنی را خریداری کرده‌اند از طعم و کیفیت آن رضایت داشته و قیمت آن را نیز مناسب می‌دانند.

ماءالشعیر-هوفنبرگ-کاماپرس

4ـ ماءالشعیرگازدار طعم کلاسیک هاینیکن

قیمت این نوشیدنی 171 هزار و 380 تومان است و در بطری‌های شیشه‌ای 330 میلی‌لیتری عرضه می‌شود. از نظر کاربرانی که این نوشیدنی را خریداری کرده‌اند این نوشیدنی تلخی متفاوت‌تری تسبت به سایر برندها داشته و از عطر و کف زیاد آن نیز رضایت دارند.

ماءالشعیر-هاینیکن-کاماپرس

5ـ نوشیدنی مالت بدون الکل کلاسیک شمس

قیمت این نوشیدنی 29 هزار و 500 تومان است و در بطری‌های پلاستیکی 1 لیتری عرضه می‌شود. از نظر کاربرانی که این نوشیدنی را خریداری کرده‌اند ماءالشعیر این برند تلخی کم‌تری به نسبت برندهای دیگر داشته و احساس طعم شیرینی از آن گرفتند.

ماءالشعیر-شمش-کاماپرس