کد خبر: ۷۳۵۹
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ ۱۳:۱۵:۱۳

نحوه دریافت احکام جدید رتبه بندی و فیش حقوقی معلمان اعلام شد + جزئیات

احکام موقت رتبه بندی معلمان در حال صدور است. بر همین اساس فرهنگیان می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://my.medu.ir/ از صدور حکم خود مطلع شوند.

رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان باید به مرحله اجرا درآید. رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که معلمان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند.بر اساس رتبه بندی معلمان آنها با در نظر گرفتن معیارهایی در چهار گروه طبقه بندی و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شد. رتبه‌بندی معلمان اواخر آبان ماه سال گذشته به تصویب رسید. رتبه بندی معلمان برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین نامه اجرائی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، انجام می شود.

 

نحوه دریافت احکام جدید و فیش های حقوقی رتبه بندی معلمان در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را در ادامه ببینید.

 

احکام موقت رتبه بندی معلمان در حال صدور است. بر همین اساس فرهنگیان می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://my.medu.ir/ از صدور حکم خود مطلع شوند. اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست. رمز سامانه ، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir)است.

 

لینک ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان به نشانی my.medu.ir را در اختیار کاربران گرامی در سراسر کشور قرارداده ایم. همچنین در همین صفحه از اخبار مربوط به سامانه جدید رتبه بندی معلمان و فرهنگیان، مطلع می شوید.

 

سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان از اسفند ماه ۱۴۰۱، my.medu.ir است. فرهنگیان برای گرفتن حکم رتبه بندی، لازم است به تنها سایت رسمی احکام رتبه بندی فرهنگیان که همان سامانه مای مدیو است، مراجعه کنند.

 

“نحوه مشاهده احکام رتبه بندی معلمان از طریق آدرس سایت جدید رتبه بندی فرهنگیان، my.medu.ir امکانپذیر است. این سامانه تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش، فعالیت دارد.”

 

برای ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. توجه داشته باشید که حتما قبل از ورود، فیلتر شکن خود را خاموش کنید تا با اختلال دسترسی به این سایت روبرو نشوید:

 

ورود به سایت جدید رتبه بندی

 

** آدرس سایت اصلی برای پرینت احکام و فیش رتبه بندی معلمان my.medu.ir است. بنابراین وارد سامانه My.medu.ir شوید و گزینه “نتیجه رتبه بندی” را انتخاب کنید. رمز سامانه، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir) است.

 

نحوه دریافت احکام رتبه بندی فرهنگیان و معلمان از طریق ورود به سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان به ترتیب زیر است:

 

در مرورگر خود نشانی my.medu.ir را جستجو کنید تا مطابق تصویری زیر، وارد سایت جدید احکام رتبه بندی فرهنگیان و معلمان یا همان سایت مای مدیو، شوید. سپس نقش خود را به عنوان “فرهنگی” انتخاب کنید. نام کاربری همان کد ملی است و رمز عبور همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir) است. بعد از وارد کردن عدد کد امنیتی در کادر آخر، روی دکمه ورود کلیک کنید.

 

در این مرحله، وارد پنل کاربری خود در سایت my.medu.ir (سایت جدید احکام رتبه بندی)، شده اید. روی آیکن “نتیجه رتبه بندی” کلیک کنید.

 

اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست

توضیحی بابت از دسترس خارج شدن سامانه نمایش احکام

 

با پیگیری هایی کانال مطالبه قانون، دلیل از دسترس خارج شدن سامانه my.medu و عدم نمایش احکام مشخص شد.

 

با توجه به مراجعه تعداد زیادی از همکاران به سامانه my.medu.ir این سامانه با مشکل مواجه شده و به همین دلیل از دسترس خارج شده است.

 

طبق اخباری که در دو سه روز گذشته از لحظه به لحظه صدور احکام منتشر کردیم، برخی احکام نکاتی داشته یا با اشکالاتی مواجه بوده که این‌موارد باعث ایجاد نگرانی، ابهام و سوال برای همکاران شده است و به همین دلیل موج مراجعه حضوری به ادارات و تماس تلفنی با قسمت کارگزینی را ایجاد کرده است که در دو سه روز اخیر از نزدیک شاهد آن بودیم به همین دلیل در برخی مناطق بطور موقت احکام در سامانه نمایش داده نخواهد شد تا احکام نگارش اصلاحی هم صادر شود و پس از آن احکام منتشر شود.

 

آدرس سایت اصلی برای پرینت احکام و فیش رتبه بندی معلمان my.medu.ir اینجا کلیک کنید آموزش نحوه مشاهده دریافت فیش و حکم رتبه بندی وارد سامانه My.medu.ir شوید و گزینه احکام یا فیش را انتخاب کنید.  اولین حکم از بالا ، جدیدترین حکم صادر شده برای شماست رمز سامانه ، همان رمز سامانه رتبه بندی ( RTB.medu.ir)است.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی