کد خبر: ۶۷۸۷
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۱۹:۰۰:۰۰

روستای اسفندیارمحله؛ معتدل و دلنشین

مازندران یکی از استان‌های بسیار زیبای ایران که به واسطه زیبایی‌هایش گردشگران بسیاری را به خودش جلب کرده است. یکی از زیبایی‌های بی‌نظیر این استان روستای اسفندیارمحله است

 اسفندیارمحله، روستایی است از توابع بخش رودبست شهرستان بابلسر در استان مازندران می باشد.این روستا در دهستان خشکرود قرار داشته و براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، جمعیت آن ۱۹۵ نفر بوده‌است.

روستای اسفندیارمحله شهر بابلسر بی نهایت زیبا و دلنشین میباشد. دارای آب و هوای خوب و معتدلی میباشد که به همین دلیل مورد توجه و استقبال زیادی از هموطنان ما در تمام نقاط ایران قرار گرفته است. دارای جنگل های بسیار زیبا و انبوه و فراوانی میباشد. زمانی که به این منطقه بی نظیر در استان مازندران سفر میکنید سفری بسیار لذت بخش و خاطره انگیز برایتان خواهد شد. پس پیشنهاد ما به شما سفر به منطقه ی زیبا و دلنشین در کنار عزیزانتان است

Babol-1-05

مناسب‌ترین زمان سفر

شما عزیزان هر ساله بخصوص در فصل بهار و تابستان می توانید به این منطقه زیبا سفر کنید و از جای جای این منطقه زیبا دیدن کنید و در انجا چند روزی یا حتی ماه ها سپری کنید و بی نهایت لذت ببرید. اکثر مناطق استان مازندران به دلیل آب و هوای معتدل و مرطوبی که دارد هرساله قشر زیادی از مسافران و افراد توریست هم به این مناطق زیبا می ایند و از زیبایی ها و پارک ها، دریاها و جنگل های این مناطق دیدن می کنند و لذت میبرند.

آب و هوای روستای اسفندیارمحله شهر بابلسر

مناطق و روستا شهر بابلسر بسیار زیبا و دارای جنگل های انبوه و فراوانی میباشد. شهرستان بابلسر از مناطق بسیار زیبا و خوش آب و هوای استان مازندران میباشد که به خاطر آب و هوای خوبی که دارد و همچنین مناطق و روستاهای بسیار زیبایی که دارد مورد توجه و استقبال بسیاری از مسافران و گردشگران شده است و هر ساله مسافران زیادی به این منطقه ی زیبا در مازندران سفر میکنند و نهایت لذت را از این منطقه میبرند.

روستاهای این شهر دارای جاذبه های دیدنی و آب و هوای معتدل و خوبی برخوردار میباشند. دارای مناطق بسیار زیبا و سرسبز و جنگل های فراوان و همچنین مردم مهمان نواز و خونگرمی را داراست.

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی