کد خبر: ۷۳۷۵
۱۴۰۲/۰۲/۱۹ ۱۸:۳۳:۵۱

آخرین خبر در مورد کالابرگ و یارانه خانواده‌ها

با واریز یارانه خردادماه به حساب سرپرستان خانوار، امکان خرید اعتباری ماه بعد نیز برای یارانه بگیران فراهم شد.

 

هادی کاشف (مجری طرح کالابرگ الکترونیک) با اعلام واریز یارانه خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوار و شارژ اعتبار خرید کالابرگ الکترونیکی، گفت: یارانه بگیران از امروز می‌توانند از اعتبار یارانه در قالب کالابرگ الکترونیکی اقلام اساسی خود را خرید کنند.

او افزود: همچنین چنانچه سرپرستان خانوار در ماه گذشته از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

 

وی همچنین اظهار کرد: در قالب این طرح بالغ بر ۵۰ هزار فروشگاه در سرتاسر کشور به این سامانه متصل شده‌اند که برنامه ما رساندن تعداد فروشگاه‌های ارائه دهنده خرید اعتباری به بیش از ۶۰ هزار فروشگاه تا پایان خرداد ماه سال جاری است.

 

 مجری طرح کالابرگ الکترونیک تصریح کرد: سرپرستان خانوار از طریق اپلیکیشن «شما» می‌توانند ریز تراکنش‌های خرید خود از طریق کالابرگ را مشاهده کنند.

 

کاشف افزود: طرح کالابرگ الکترونیک به صورت ملّی و در سراسر کشور اجرا می‌شود. در این طرح، اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، با کارت بانکی سرپرست خانوار از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی