کد خبر: ۱۲۲۵
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۸:۰۰:۰۰

چگونه کیف را با لباس خود ست کنید

همه ما بهترین لباس‌هایمان را برای رفتن به مهمانی انتخاب کرده و آماده می‌شویم. اما در لحظه آخر دنبال کیفی می‌گردیم که با لباس‌هایمان هماهنگ باشد. این مشکل اغلب خانم‌ها است، ست کردن کیف با استایل مهمانی بسیار سخت است. زیرا معمولاً ما آنقدر به لباس‌هایی که می‌پوشیم اهمیت می‌دهیم که فراموش می‌کنیم به اکسسوری‌های خود که به همان اندازه بخش مهمی از ظاهر ما هستند توجه کنیم.

ستی مولایی؛ دنیای کیف‌های رنگی هر روز در حال تغییر است و برندهای مهم دنیا با طراحی های جدید ویترین های رنگی می‌سازند. ویترین‌های جدیدی که با کیف‌های دستی پر شده است. پس اگر به روز بودن در مد و استایل برایتان مهم است و خود را یک کلکسیونر کیف می‌دانید این مطلب را از دست ندهید.

اکسسوآر خود را با بند کیف‌تان ست کنید

اگرچه ممکن است ساده به نظر برسد، دقت به جزییات برای یک ظاهر منسجم بسیار مهم است. به عنوان مثال، این احتمال وجود دارد که کیف شما دارای دسته‌ی فلزی باشد، چه زنجیر، دسته، گیره و غیره. این دسته‌های فلزی باید با جواهرات شما مطابقت داشته باشد. اگر کیف شما دارای دسته‌های طلایی است، جواهرات طلا را انتخاب کنید. اگر کیف شما دارای دسته‌های نقره‌ای است، حتما جواهرات نقره‌ای را انتخاب کنید. این جزئیات کوچک اما مهم هستند که شما را متمایز می‌کنند و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

کیف خود را با لباس خود ست کنید

این نکته را فراموش نکنید. مهم است که کیف خود را با لباسی که می‌پوشید هماهنگ کنید. به عنوان مثال، اگر یک لباس تک رنگ می‌پوشید، حتما کیفی را انتخاب کنید با لباس شما همرنگ باشد. اگر لباسی به تن دارید که طرح‌دار است، یکی از رنگ‌های کم استفاده‌تر را در الگوی لباس انتخاب کنید و کیفی از آن رنگ را با ظاهر خود ست کنید. لباس‌های شلوغ بهتر است با کیف‌هایی با رنگ‌های روشن ست شوند، بنابراین ظاهر شما خیلی افراطی نیست. در همین راستا، تقریباً با هر لباسی می توان کیف مشکی را ست کرد.

ست های‌ جدانشدنی

یکی دیگر از عناصر مهمی که هنگام انتخاب کیف باید آن را در نظر گرفت، موادی است که از آن ساخته شده است. به طور کلی، کیف‌های ساخته شده از پارچه مشابهی که لباس شما از آن ساخته شده است، انتخاب مطمئنی برای یک استایل بی‌نقص است. به عنوان مثال، جنس مخمل می‌تواند به خوبی با پیراهنی از همان جنس هماهنگ شود. اگر جین می‌پوشید، کیف جین با آن به خوبی ست می‌شود. کیف‌های چرم به خوبی با هر نوع پارچه لباسی هماهنگ می‌شوند، بنابراین این کیف‌ها انتخاب بسیار مطمئنی هستند. اگر به دنبال انتخاب هنری بیشتری هستید، می‌توانید پارچه‌های کیف‌های مختلف را با پارچه‌ها و الگوهای مختلف ترکیب کنید.

شناختن رنگ‌ها

 همه چیز به این بستگی دارد که چقدر پارچه‌ها و رنگ‌های را می‌شناسید و چگونه آنها را با یکدیگر هماهنگ می‌کنید. بنابراین، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. لطفاً به یاد داشته باشید که نه تنها رنگ لباس، بلکه رنگ پوست خود را در انتخاب لباس در نظر بگیرید. رنگ‌های آبی و سرد به افرادی که پوست‌های روشنی دارند به خوبی می‌آیند، در حالی که رنگ‌های قرمز و سایر رنگ‌های گرم‌تر با کسانی که رنگ پوست گرم‌تری دارند هماهنگی بیشتری دارند. کیف‌هایی که دارای چند رنگ هستند با لباس‌های ساده‌تر و تک رنگ ست می‌شوند.

منبع:

https://vivaglammagazine.com/how-to-match-your-bag-to-your-outfit/

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی