کد خبر: ۷۰۱۸
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۵:۳۰:۰۰

با این قابلیت امنیتی جدید واتس‌اپ، کسی نمی تواند پیام شمارا اسکرین شات یا فوروارد کند!

واتس‌اپ به ویژگی امنیتی جدیدی مجهز می‌شود که به‌موجب آن کاربران می‌توانند پیام‌های متنی یک‌بار قابل مشاهده را برای مخاطبان خود ارسال کنند. گیرنده پیام متنی، امکان گرفتن اسکرین‌شات، کپی‌کردن پیام یا فوروارد‌کردن آن را ندارد و پیام بعد از دریافت توسط گیرنده، حذف می‌شود.

این ویژگی به حفظ حریم خصوصی کاربران کمک می‌کند. مردادماه امسال، واتس‌اپ قابلیت امنیتی را در دسترس کاربران نسخه بتا قرار داد که به‌موجب آن، آن‌ها می‌توانستند عکس‌ها و ویدیوهای یک‌بار قابل مشاهده را برای مخاطبان خود ارسال کنند. نکته جالب توجه در مورد این ویژگی آن است که گیرنده اجازه گرفتن اسکرین شات از عکس دریافتی یک‌بار قابل مشاهده یا امکان ذخیره‌کردن آن را ندارد. قابلیت مذکور، تنها از ارسال عکس یک‌بار قابل مشاهده پشتیبانی می‌کرد و چنین امکانی برای محتواهای متنی در دسترس نبود.

اکنون براساس اطلاعات منتشر‌شده از سوی وب‌سایت WABetaInfo، کاربران واتس‌اپ نسخه بتا 2.22.25.20 اندرویدی می‌توانند محتواهای متنی یک‌بار قابل مشاهده برای مخاطبان خود ارسال کنند. دریافت‌کننده امکان ذخیره، کپی‌کردن، فوروارد‌کردن یا گرفتن اسکرین‌شات از این محتواهای متنی را ندارد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی