کد خبر: ۷۲۲۹
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ ۱۵:۲۸:۵۲

مردها دوست دارن خانومشون این کارا رو انجام بده

بسیاری از مردان علایق خود در زندگی مشترک را بازگو نمیکنند اما رفتار هایی وجود دارند که آقایان را جذب میکند و این رفتار های زنانه را در همسرشان به شدت میپسندند.

بسیاری از مردان علایق خود در زندگی مشترک را بازگو نمیکنند اما رفتار هایی وجود دارند که آقایان را جذب میکند و این رفتار های زنانه را در همسرشان به شدت میپسندند.

رفتارهای زنانه که مردان دوست دارند اما به زبان نمی آورند

احتمالاً هیچ مردی را پیدا نمی کنید که در مورد خواسته ها و علایق خود در صفحات اجتماعی پست کند یا این که بخواهد از طریقی شما را متوجه این خواسته‌ هایش کند. در واقع اخلاق هایی هست که شوهرتان دوستشان دارد؛ اما شبیه یک راز آن را در درون خودش نگه می دارد و به زبان نمی ‌آورد که در این قسمت از خانواده تصمیم گرفتیم این اخلاقیات را برایتان توضیح دهیم.

تایید کردن

یکی از چیز هایی که از نظر همسرتان خیلی جذاب و دوست داشتنی می باشد، این است که ببیند جذب او شده اید و تاییدش می کنید. در واقع مردان دوست دارند در کنار خانم هایی باشند که همیشه آن ها را برنده می پندارند. یک مرد باید بداند که شما به او افتخار می کنید.

 

مردها دوست دارن خانومشون اینجوری باشه اما هیچوقت به زبون نمیارن6

رمز آلود بودن

مردان عاشق چالش هستند؛ اگرچه شاید نخواهند که هر چیزی خیلی پیچیده به نظر برسد؛ اما اگر کمی رمزآلود و غیرقابل‌پیش‌بینی باشید، برایشان جذاب تر جلوه می کنید، این رفتار آن ‌ها را وادار می‌ کند تا به دنبال این باشند که چگونه می توانند به نیازهای شما پاسخ دهند‌.

توجه به خدا

مردان زنی را دوست دارند که قلبشان به دنبال خدا بگردد تا از طریق او به خدا برسند. وقتی که خانم ها رابطه قوی با خدای خود داشته باشند؛ یعنی توسط مقدسات پاک کنترل می شوند و زندگی شان سرشار از عشق، لذت، صبوری و مهربانی خواهد بود.

داشتنِ اعتماد بنفس

یک خانم با اعتماد به نفس می داند که کیست و چه هدفی دارد. اعتماد بنفس عامل جذابیت خانم ها برای آقایان است؛ پس بهتر است که نگران ایرادات خود مثلاً تیرگی بدن، وزن بالا، سلولیت یا مشکلات اینچنینی نباشید و هر آنچه که هستید را دوست بدارید.

مردها دوست دارن خانومشون اینجوری باشه اما هیچوقت به زبون نمیارن4

پیش قدم شدن

مردان هم از نادیده گرفته شدن یا رد شدن درخواست می ترسند و در نتیجه شما به عنوان یک خانم بعد از زندگی مشترک می توانید برای رفتن به سمت او پیش قدم شوید که این نشان دهنده عشق و اعتماد به نفس شماست که قطعا جذاب تر هم جلوه می کند.

دلبری کردن

شما می توانید همیشه سر صحبت را با همسر خود باز کنید؛ به شرطی که کاملاً زنانه رفتار کنید و حرف های زیبا و عاشقانه مخصوص یک خانم بزنید که قطعاً در نظر او جذاب تر خواهید بود.

طرز فکر مثبت داشتن

مردان عاشق زنانی هستند که طرز فکر مثبت دارند و زمانی که منفی می شوید، از شما دوری می کنند. در واقع انرژی مثبت، شوخ و شاد بودن جزو ویژگی هایی در بین زنان است که مورد پسند مردان واقع می شود.

مردها دوست دارن خانومشون اینجوری باشه اما هیچوقت به زبون نمیارن17

همراه بودن

درست است که مردان گاهی اوقات به خلوت مردانه نیاز دارند؛ اما زمان هایی هم عاشق این هستند که شما کنارشان باشید و علایقشان را دنبال کنید‌؛ در واقع آن ها از این همراه بودنِ شما لذت می برند.

 

داشتنِ اعتماد

در دنیای پر هیاهو و پر از طلاق و جدایی امروزی، این که شما به همسرتان متعهد باشید و در مقابل هم؛ به او اعتماد بکنید و با خودتان فکر کنید که هیچ مشکلی نیست که دو نفری نتوانید آن را حل کنید، یکی از جذاب ترین خصلت های شما خواهد بود.

حفظِ تفاوت ها

شاید خانم ها با مردی ازدواج کنند که می خواهند او را تغییر بدهند؛ اما اغلبِ مردان با خانم هایی ازدواج می کنند که دوست دارند هرگز تغییر نکنند. این موضوع حقیقت دارد؛ مردان شما را با همین تفاوت هایی که دارید؛ می خواهند و در نتیجه هیچ گاه به فکر تغییر شما نیستند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی