کد خبر: ۷۳۶۲
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۵:۴۸:۰۲

جدایی بازیکن ملی پوش استقلال در پایان فصل

در صورت تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال ابوالفضل جلالی به طور حتم از این تیم جدا خواهد شد.

جدایی از استقلال در پایان فصل، تصمیمی است که از مدت ها قبل ابوالفضل جلالی گرفته است؛ به این دلیل که او در ترکیب تیم قرار نمی گیرد و چند هفته ای است که به دلیل عدم قرار گرفتن در لیست تیم حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم شانس حضور در میدان را پیدا نمی کند.

ابوالفضل جلالی برای بازی با پرسپولیس همانند دیدار با آلومینیوم اراک در لیست تیم قرار نگرفت! شدت ناراحتی او از این تصمیم از سوی ریکاردو ساپینتو به حدی بود که حتی حاضر نشد، برای تماشای بازی به استادیوم آزادی بیاید. در حالی که در خیلی از بازی های استقلال و پرسپولیس زمانی که بازیکنان دو تیم در لیست قرار نمی گیرند، برای تماشای بازی به استادیوم آزادی می آیند اما دیروز در استادیوم آزادی خبری از جلالی نبود.

جلالی با استقلال قرارداد دارد و جدایی او از اردوی تیم باید با نظر باشگاه باشد. گفته می شود این بازیکن صحبت هایی هم با باشگاه در این زمینه داشته است اما به نظر می رسد ابتدا باید منتظر باشد و ببیند که تکلیف ریکاردو ساپینتو چه خواهد شد. در صورت تمدید قرارداد این مربی از سوی باشگاه ابوالفضل جلالی درخواست جدایی خود را از اردوی تیم آبی تکرار خواهد کرد.

این مدافع شمالی در هفته های اخیر به دلیل عدم حضور در ترکیب تیم استقلال پیراهن تیم ملی را از دست داد و در اردوی نخست از سوی امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی دعوت نشد.  

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی